جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سیستم عامل اندرومدا در گوگل پیکسل 3

مدیر بخش اندروید گوگل اعلام کرده تمامی شایعات و حواشی سیستم عامل Andromeda در تاریخ 4 اکتبر پایان خواهد یافت. گوگل هم اکنون در حال تست این سیستم عامل تلفیقی اندروید و کروم OS بر روی تبلت نکسوس 9 است و انتظار می رود که این سیستم عامل جدید نیز در تاریخ 4 اکتبر به همراه گوشی های سری پیکسل رونمایی شود.

سیستم عامل اندرومدا در گوگل پیکسل 3

نام رمزی دستگاهی که Andromeda روی آن نصب شده Bison است که به عنوان سومین پیکسل شرکت گوگل در نیمه دوم سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد. گفته می شود که این دستگاه یک لپ تاب است که به تبلت نیز تبدیل می شود و پاسخگوی مفهوم تولید اندرومدا برای ساخت تبلت-نوت بوک های هیبریدی 2 در 1 است.
ظاهراً Bison به صفحه نمایش تاچ 12.3 اینچی، یک پردازنده Core i5 یا m3 اینتل، 8 یا 16 گیگابایت رم و 32 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. گوگل ادعا کرده که طول عمر باتری این دستگاه 10 ساعت خواهد بود و از سایر ویژگی های آن می توان به اسپیکرهای استریو، پورت دوال USB نوع C، پشتیبانی از قلم استایلوی و تعداد زیادی سنسور اشاره کرد. ضخامت این دستگاه 10 میلی متر است و قیمت پایه آن معادل 799 دلار خواهد بود.
اینطور به نظر می رسد که گوگل قصد دارد بخش از بزار دستگاه های قدرتمند قابل حمل را تصاحب کند. با توجه به مشخصات ارایه شده و پشتیبانی استایلوس، علاقه مندان به مایکروسافت سرفیس و آیپد پروی اپل به سمت پیکسل 3 روی می آورند و اندرومدا را ترجیح خواهند داد. با این وجود که این پلتفرم در راه عرضه تلفیقی از ویژگی های اندروید و کروم OS خواهد بود اما هنوز ویژگی های جزیی و نحوه عملکرد آن مشخص نشده است. خوشبختانه با نزدیک شدن به تاریخ 4 اکتبر، اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات جدید منتشر خواهد شد.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *