جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


قابلیت Save Draft در اینستاگرام

به نقل از تک کرانچ، یکی از ایرادهایی که همیشه به اینستاگرام وارد بوده امکان از دست رفتن تمام افکت‌های یا فیلترهایی است که روی یک عکس داده می‌شود. ممکن است که کاربر در حال کار بر روی یک عکس؛ اضافه کردن فیلتر یا افکت‌های خاص به آن باشد اما ناگهان بر اثر یک اتفاق بدون این‌که عکس ذخیره شده باشد؛ تمام تغییرات از بین برود.

قابلیت Save Draft در اینستاگرام

اما با آپدیت جدید اینستاگرام این مشکل برای همیشه حل می‌شود. شش سال بعد از انتشار و یک ماه بعد از تست آن با کاربران انتخاب شده؛ حالا اینستاگرام ویژگی Save Draft را در اختیار تمام کاربران گذاشته است. البته افرادی که به‌تازگی نسخه اندروید و iOS را دانلود کرده‌اند نیازی به آپدیت مجدد ندارند.

طبق اطلاعاتی که بخش Help این اپ ارائه می‌دهد؛ تنها کاری که کاربر باید انجام بدهد اضافه کردن افکت؛ فیلتر؛ کپشن یا مکان به یک عکس است؛ سپس کاربر می‌تواند به قسمت ادیت برگردد و روی فلش عقب ضربه بزند تا فانکشن Save Draft نشان داده شود. تمام کاربران این اپ شبکه اجتماعی معتقدند که این ابزار بسیار کارآمد است اما شاید بزرگ‌ترین سودی که این قابلیت دارد برای مدیرانی باشد که دائما در حال کار در شبکه‌های اجتماعی هستند. آن‌ها می‌توانند تعداد زیادی عکس را در قسمت Draft ذخیره داشته باشند.

اگر همین الان اینستاگرام خود را چک کردید ولی خبری از این امکان نبود؛ عجله نکنید؛ مانند آپدیت ماه آگوست باید کمی به آن زمان داد تا در اختیار تمام کاربران قرار بگیرد.

منبع ای سی تی پرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *