جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


عرضه هواوی میت 9 در آذر ماه

طبق آخرین اخبار رسیده از کشور چین، هواوی میت 9 قرار است با مشخصات قوی خود نظرات زیادی را جلب کند. این دستگاه طبق گزارشات انتظار می‌رود که در سال جاری رونمایی شود. میت 9 به نظر می‌رسد که قدرت پردازشی خود را از چیپست اختصاصی هواوی، کایرین 960 بگیرد. این چیپست 16 نانو میلی متری خواهد بود و از 8 هسته‌ی مرکزی بر پایه‌ی Cortex-A73 بهره می‌برد. علاوه بر این، این فبلت پرچم‌دار دارای دو دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی خواهد بود. این حسگر دوگانه‌ی دوربین با تثبیت کننده‌ی اپتیکل تصویر همراهی خواهد شد. یک لنز این حسگر دوگانه تصاویر را به صورت معمولی و رنگی ثبت خواهد کرد و لنز دیگر به صورت سیاه و سفید (مونوکروم) عکس‌برداری خواهد کرد. درست مانند آنچه که در هواوی پی 9 دیده بودیم.

عرضه هواوی میت 9 در آذر ماه

در کنار این شایعات، تیزر جدیدی هم از این دستگاه توسط وب سایت Weibo منتشر شده است. هرچند که با دقت روی این عکس می‌توان متوجه شد که در واقع تیزر تصویری از هواوی میت 8 را نشان می‌دهد و بنابراین غیرواقعی بودن این تصویر قطعی به نظر می‌رسد.

البته در مورد مشخصات لو رفته نمی‌توان به این سرعت اظهار نظر کرد. فروردین امسال بود که آنالیزوری به نام Pan Jiutang، عرضه‌ی هواوی میت 9 با پردازنده‌ی کایرین 960 را در آذر ماه پیش بینی کرده بود. این آنالیزور در همان زمان اعلام کرده بود که هواوی در پرچم‌دار جدید خود از دو دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی کار خواهد گرفت. با قرار دادن اطلاعات این آنالیزور و وب سایت Weibo در کنار هم می‌توان مشاهده کرد که هواوی با معرفی میت 9 تصمیم دارد گام بزرگی را رو به جلو بردارد.

منبع فون آرنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *