جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پیشنهاد گوگل مپ برای گردش

نقشه گوگل (Google Map) یک ابزار عالی برای کسانی است که می‌خواهند مسیر خود را در یک شهر یا کشور پیدا کنند. همچنین گوگل مپ می‌تواند راه خوبی برای پیدا کردن جاذبه‌های نزدیکی باشد که ممکن است شما موفق به دیدن آن نشده باشید و این امر به لطف حالت اکتشاف اتفاق میفتد. اکنون طبق خبری که در سایت اندروید پلیس آمده گوگل به دنبال  جدید کردن رابط اکتشاف خود است.

پیشنهاد گوگل مپ برای گردش

در این سایت به این موضوع اشاره شد که در آخرین نسخه بتای گوگل مپ تغییراتی در حالت اکتشاف به وجود آمده است. اگر شما در گذشته از حالت اکتشاف گوگل مپ استفاده کرده باشید کاملا به این نکته پی خواهید برد که طراحی جدید نسبت به طرح قدیم آن متفاوت شده است و به نظر میرسد که تمرکز بیشتری بر روی طراحی کارت مانند شبیه به گوگل ناو (Google Now) صورت گرفته است. هایلایت های آبی رنگ رفته اند و به جای آنها گوگل به سراغ  یک رابط سفید تر و روشن تر رفته است. به غیر از این به نظر میرسد که عملکرد گوگل تغییر آنچنانی نکرده است. بنابراین کاربران میتوانند آسوده خاطرباشند که ویژگی های قبلی به قوت خود باقی مانده است و همانگونه است که به یاد داشتند.

باید به این نکته اشاره کرد که گوگل این به روزرسانی را به صورت سرور-ساید فعال کرده است. یعنی اگر شما نسخه بتای گوگل مپ را دارید اما تغییرات فوق را در آن مشاهده نمی‌کنید نگران نباشید چون این بدان معنی است که گوگل در ابتدا این طراحی جدید را برای تعداد انگشت شماری از کاربران آزمایش کرده است.

هنوز مشخص نیست که این طراحی جدید به دل می‌نشیند یا خیر.
منبعubergizmo

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *