جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


قابلیت های ساعت هوشمند اپل واچ 2

apple-watch-header-1

مقاومت در برابر آب

شاید بتوان اصلی‌ترین مزیت اپل واچ 2 نسبت به نسل اول آن را در مقاومت در برابرش دانست. بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود از نمایشگر این ساعت هوشمند حتی در عمق 50 متری آب شیرین استفاده نمایند. اپل به منظور تعبیه قابلیت مذکور، مجبور گردیده تا خروجی اسپیکر را کوچک‌تر کرده، به طوری حتی این اسپیکر آب را به بیرون  هدایت می‌کند.

تراشه قدرتمندتر

ساعت هوشمند اپل واچ 2 به تراشه دو هسته‌ای جدیدی تجهیز گردیده که نسبت به نسل قبلی آن قادر است اپلیکیشن ها را 50 درصد سریع‌تر اجرا کرده و این افرایش سرعت در پردازش گرافیکی نیز مشهود است. اپل مدعی است که تراشه این ساعت هوشمند قدرتمندتر از تمامی مدل‌های مشابه بازار بوده و حتی قادر است برنامه‌های سنگینی همچون Night Sky را با سرعت 60 فریم بر ثانیه پردازش کند.

نمایشگر روشن‌تر

نمایشگر اپل واچ 2 نسبت به نسل قبلی دو برابر شفاف‌تر است، به طوری حتی شنیده می‌شود که این نمایشگر در تمامی محصولات اپل دارای نور پس زمینه بیشتری است. بدین ترتیب هیچ مشکلی در زمان کار با این نمایشگر 1000 نیتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز نخواهید داشت.

چی پی اس داخلی

علاوه بر موارد فوق، نسخه دوم ساعت هوشمند اپل واچ به تراشه چی پی اس داخلی تجهیز گردیده، بدین ترتیب برای همگام‌سازی موقعیت مکانی شما با اپلیکیشن‌های سلامتی دیگر به گوشی آیفون وابسته نیست.

مدل سرامیکی

جدا از قابلیت‌های سخت افزاری، اپل برای آن دسته از شیک پوشانی که مایل هستند نسخه خاصی از این ساعت هوشمند را در دست کنند، امکان سفارش نسخه بند سرامیکی اپل واچ 2 راه هم امکان پذیر کرده است. بدین ترتیب اپل واچ 2 در دو مدل آلومینیومی و استیل عرضه خواهد شد و نسخه سرامیکی نیز جایگزین Apple Watch Edition می‌گردد.

نسخه ارزان‌تر

اپل امسال در ترفندی هوشمندانه، برای آن دسته از افرادی که مایل به پرداخت هزینه گزاف در جهت خرید مدل‌های مختلف اپل واچ 2 نیستند، نسخه از اپل واچ نسل اول را به تراشه دو هسته‌ای نسل دومی تجهیز کرده که با قیمت پایین‌تر به بازار عرضه خواهد شد.

اپل واچ  Nike+

اپل نسخه‌ای خاص از اپل واچ 2 را با همکاری شرکت تولید کننده لوازم ورزشی نایکی به نام اپل واچ Nike+ هم به بازار عرضه خواهد کرد. علاوه بر عرضه بندهای متفاوت و اسپورت همراه با اپل واچ نایکی پلاس، چندین ویژگی نرم افزاری جدید نیز به ساعت هوشمند جدید اپل و نایکی افزوده شده است. برای مثال می‌تواند فعالیت ورزشی دوستانتان را نیز به اطلاعتان برساند و شما را درباره حرکات ورزشی آن‌ها با خبر کند. همچنین در روزهای تعطیل، کاربران اپل واچ نایکی پلاس را به پیاده روی دسته جمعی دعوت خواهد کرد و ورزش‌های همگانی نزدیک به موقعیت شما را نمایش خواهد داد.

 

 

منبع : gadgetnews

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *