جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی سری Nova از هواوی

کمپانی چینی هواوی از گوشی‌های جدید سری Nova در نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ برلین آلمان رونمایی کرد که این گوشی ها با ایده سبک زندگی پرتحرک برای کاربران موبایل، طراحی شده است.

گوشی سری Nova از هواوی

هواوی در نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ از مدل‌های جدید Nova و Nova plus رونمایی کرد که اولین گوشی‌های هوشمند این شرکت با طراحی جدید برای کاربران پرتحرک امروزی هستند.

سری جدید Nova دارای طراحی جذاب با منحنی‌های متعدد، دوربین ارتقا یافته برای ثبت تصاویر درخشان‌تر و به‌روزسانی عملکرد است تا کارایی بهتری ارائه دهد. تمام جزئیات مدل‌های جدید Nova و Nova plus برای حمایت از سبک زندگی پرتحرک کاربران و نمایش شخصیت منحصر به فرد آنها طراحی شده است. به عنوان مثال کاربر می‌تواند بهترین عکس‌های سلفی و هزاران تصویر را با یک بار شارژ ثبت کند. هواوی همچنین رنگ‌های جدیدی برای پرچمدار خود (مدل P۹ ) معرفی کرده است.

عرضه این مدل‌ها از ماه اکتبر به صورت جهانی برای مدل Huawei Nova و Huawei Nova plus در رنگ‌های طلایی مجلل، نقره‌ای جادویی و خاکستری تیتانیومی شروع می‌شود.

ریچارد یو، مدیرعامل گروه مشتریان تجاری هواوی با اشاره به شناخت هواوی از نیاز کاربران پر تحرک امروزی برای استفاده از ابزاری که بتواند با سبک زندگی سریع آنها همراه شود، می‌گوید: «هواوی Nova و هواوی Nova plus با عملکرد شگفت‌انگیز، طراحی شیک و قابلیت‌های پیشرفته دوربین، برای ورود تجربه‌ای جدید به زندگی طراحی شده‌اند و بهترین ابزار برای نسلی هستند که در گوشی‌های هوشمند زندگی می‌کنند».

وی ادامه می دهد: «هواوی با معرفی سری جدید Huawei Nova همچنان به انتظاراتی که اوایل امسال با معرفی مدل‌هایی مانند Mate ۸ و Huawei P۹ که استانداردهای جدیدی در عکاسی با موبایل ایجاد کردند، پاسخ می‌دهد.»

بدنه منحنی هواوی نوا و نمایشگر ۵ اینچ آن به یکدیگر متصل شده‌اند تا طراحی ظریف و ارگونومیکی را تشکیل دهند که به خوبی با دستان کاربر هماهنگ است و امکان استفاده از گوشی با یک دست را فراهم می‌کند.

هواوی نوا در ترسیم خطوط منحنی از معماری مدرن الهام گرفته شده است. جلای فلزی پشت گوشی با فرآیندهای پیشرفته سندبلاست و پرداخت مویی با نمادی از پانل‌های کامپوزیتی ایجاد شده است.

هواوی نوا با دوربین ۸ مگاپیکسل جلوی گوشی، توانایی ثبت و اشتراک بهتر سلفی‌ها در هر شرایط نوری را به کاربران می‌دهد.

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت هواوی نوا با پیکسل‌های بزرگ ۱.۲۵ میکرومتر مجهز به لنزی با دیافراگم گسترده و سنسورهای پیشرفته است که امکان ثبت تصاویر در شرایط نور اندک را فراهم می‌کند. ضمن اینکه هواوی نوا پلاس نیز دارای دوربین فوق‌العاده ۱۶ مگاپیکسلی در پشت گوشی است و توانایی جذب نور بیشتر برای عکس‌هایی درخشان، شفاف و غنی از رنگ‌ها در هر محیطی را دارد.

این مدل از پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۲۵ قدرت می‌گیرد و از فناوری پیشرفته ۱۴ نانومتری برای افزایش عملکرد و کاهش مصرف انرژی بهره می‌برد. باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت هواوی نوا با قابلیت Smart Power ۴.۰ می‌تواند زمان طولانی‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد تا به آسانی از برنامه‌های مختلف استفاده کنند.

همچنین هواوی نوا مجهز به DTS Headphone:XTM است تا صدای فراگیر سه‌بعدی با کیفیت سینمای خانگی را تجربه کنند.

هواوی به دنبال عرضه جهانی مدل‌های جدید در ابتدای سال جاری، برای گوشی هوشمند P۹ با دوربین دوگانه که در همکاری با Leica AG مهندسی شده، این مدل را در دو رنگ آبی و قرمز طراحی کرد. این رنگ‌های جدید، با هدف تمرکز هواوی در خلق محصولاتی متناسب با جریان‌های جدید برای مصرف‌کنندگانی که به طراحی و زیبایی اهمیت می‌دهند، است.

منبع مهر

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *