جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هدفون جدید Libratone

هدفون جدید Libratone با قابلیت حذف صداهای محیط و هدست واقعیت مجازی آلکاتل از جدیدترین فناوری هایی رونمایی شده در آیفا 2016 هستند.
هدفون جدید Libratone
نمایشگاه سالانه آیفا یکی از معتبرترین نمایشگاه های تجهیزات الکترونیکی است که در آن بهترین گوشی های هوشمند، تبلت ها، کامپیوترهای شخصی، تلویزیون ها و تجهیزات پوشیدنی معرفی و رونمایی می شوند. اولین کنفرانس آیفا در سال 1924 برگزار شد و این رخداد در سال 1939 به یک نمایشگاه سالانه بدل شد.

***هدست واقعیت مجازی آلکاتل
شرکت آلکاتل از یک هدست جدید واقعیت مجازی موسوم به Vision رونمایی کرد. این هدست برخلاف نمونه های قبلی، نیازی به اتصال به گوشی هوشمند ندارد. این هدست بسیار سبک است و به یک باتری درونی مجهز است، همچنین از دو نمایشگر OLED بهره می برد که مجموعا کیفیت تصویر 2K را در اختیار می گذارد.
این هدست یک پردازنده درونی برای تامین توان پردازشی موردنیاز دارد و مستقیما به یک فروشگاه برنامه متصل است که امکان دریافت برنامه های موردنیاز را برای کاربر فراهم می کند. قرار است این هدست تا پایان سال جاری میلادی با قیمتی بین 499 تا 599 یورو عرضه عمومی شود.

***هدفون جدید Libratone صدای شهر را خاموش می کند
شرکت Libratone از یک هدفون جدید موسوم به Q Adapt رونمایی کرد. این هدفون به یک برنامه ضد صدا مجهز است که می تواند صداهای محیط اطراف را حذف کند.
مدل بی سیم این هدفون که با ضربه زدن به گوش می توان آن را کنترل کرد، با استفاده از فناوری بلوتوث به کامپیوتر، تلفن همراه و سایر تجهیزات الکترونیکی متصل می شود. همچنین یک میکروفون درونی دارد که امکان برقراری تماس های بی سیم با استفاده از تلفن همراه را فراهم می کند. عمر باتری این هدفون 20 ساعت است و با استفاده از پورت USB شارژ می شود. این مدل 219 پوند قیمت دارد.
مدل سیمی این هدفون که درون گوش کاربر قرار می گیرد و امکان اتصال به تجهیزات اپل را هم دارد، به قیمت 159 پوند عرضه شده است.

منبع ایرنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *