جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نسخه آفلاین برنامه Prisma

پریسما یک اپلیکیشن ویرایش تصاویر است. از زمان رونمایی این محصول خیلی نمی‌گذرد اما به لطف افکت‌های تصویری جذاب به سرعت به یک اپلیکیشن فوق‌العاده محبوب تبدیل شد. این اپلیکیشن تصاویر شما را به سرورهای توسعه دهندگان خود می‌فرستد و با اعمال الگوریتمی خاص افکت‌های تصویری مختلفی را بر روی تصاویر شما اعمال می‌کنند. این الگوریتم‌ها با استفاده از هوش مصنوعی عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش می‌گذارند تا ما پریسما را نسبت به سایر برنامه‌های ویرایش تصاویر متفاوت بدانیم.

نسخه آفلاین برنامه Prisma

تنها نکته‌ی متقی که در خصوص این برنامه به چشم می‌خورد، نیازمندی شما به اتصال اینترنتی است و از سویی دیگر برخی کاربران نیز از سرعت پایین پردازش تصاویرشان گلگی می‌کنند. خبر خوب برای علاقه‌مندان به پریسما آن است که توسعه دهندگان این اپلیکیشن اخیراً اعلام کرده‌اند نسخه جدیدی از این برنامه را روانه فروشگاه‌های اپلیکیشن کرده‌اند که این نسخه استفاده در حالت آفلاین را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این بدان معنا خواهد بود که شما دیگر برای ویرایش تصاویر خود با پریسما ، نیازمند اتصال به اینترنت نخواهید بود!

یکی از اعضای رده بالای تیم توسعه این اپلیکیشن گفته است:

ما وابستگی گوشی‌های هوشمند به شبکه را بررسی کرده‌ایم و قرار است این قضیه را حل کنیم. این بدان معناست که شما دیگر نیازی به استفاده از اتصال اینترنتی برای ویرایش تصاویر خود و تبدیل آن‌ها به آثار هنری نخواهید داشت.
هرچند به گفته پریسما در حالت آفلاین حداقل تا مدتی تمامی فیلترها در دسترس نخواهد بود و شما فقط می‌توانید به چند تا از آن‌ها دسترسی داشته باشید. در واقع در مرحله اول تنها نیمی از فیلترهای پریسما به بخش آفلاین می‌آیند اما در آینده فیلترهای بیشتری به این لیست اضافه می‌شوند.

این کمپانی همچنین عنوان کرده است که با افزایش ظرفیت سرورهای موجود، به زودی قابلیت ویرایش ویدیویی را نیز به این برنامه اضافه خواهند کرد. حال که توسعه دهندگان پریسما به درک کاملی از نیاز گوشی‌های هوشمند به شبکه دست پیدا کرده‌اند، بدون شک رقم خوردن این اتفاق در آینده‌ای نزدیک ممکن خواهد بود.

منبع انگجت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *