جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


صفحه Always ON در گلکسی 7

سامسونگ اوایل ماه جاری از گلکسی نوت 7 رونمایی کرد که نه تنها این محصول برای خانواده گلکسی نوت گوشی‌های سامسونگ مأیوس کننده نبود بلکه موفقیت‌های بزرگی را برای این شرکت کره‌ای به ارمغان آورد. وقتی که صحبت از ویژگی‌های این فبلت گران قیمت به میان می‌آید همه‌ی توجه‌ها به صفحه Always ON این محصول معطوف می‌شود. صفحه‌ای که اطلاعات و نوتیفیکیشن‌های مهم گوشی شما را همراه با ساعت و تقویم بدون نیاز به روشن کردن صفحه نمایش به نمایش می‌گذارد.

صفحه Always ON در گلکسی 7

در حالی که گلکسی اس 7 و اس 7 اج دو محصول خانواده اس سامسونگ نیز از چنین ویژگی بهره می‌برند، این ویژگی در گلکسی نوت بسیار 7 پیشرفته‌تر شده است. به عنوان مثال 14 ویجت ساعت و تاریخ مجزا اینک در صفحه Always ON نوت 7 به اجرا در می‌آیند که می‌توانید با توجه به نیاز خود آن‌ها را سفارشی کنید.

اوایل صبح امروز، سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی را برای این تکنولوژی موجود در گلکسی نوت 7 منتشر کرد که آن را سودمندتر از هر زمان دیگری خواهد کرد. این صفحه اینک می‌تواند عنوان موزیک در حال پخش بر روی اپلیکیشن پیش‌فرض موسیقی دستگاهتان را به نمایش بگذارد. هرچند که اگر ا در حال استفاده از یک اپلیکیشن شخص ثالث و یا استریم موسیقی نظیر اسپاتیفای (Spotify) و یا تیدال (Tidal) باشید این ویژگی حداقل تا آینده‌ای نزدیک به نمایش در نخواهد آمد. لازم به ذکر است که صفحه همیشه روشن یا Always ON نوت 7 به صورت کامل از اپلیکیشن‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کند و این اختیار را به توسعه دهندگان می‌دهد تا بر حسب سلیقه خود فعالیت‌هایی را در این صفحه داشته باشد. اگر این به‌روزرسانی را انجام داده باشید، همین حالا قادر به فعال کردن ویژگی نمایش عنوان موسیقی از طریق منو تنظیمات گوشی خود خواهید بود.

صفحه Always ON در گلکسی 72

متأسفانه مشخص نیست که این به‌روزرسانی ارسال شده برای تمامی مناطق جهان ارسال شده است یا خیر! این شرکت پس از ارسال توییت جنجالی موتو مبنی بر دزدیده شدن این تکنولوژی از موتورولا، تصمیم گرفته است تا صفحه نمایش همیشه روشن محصولات خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد. در حالی که موتورولا قبل از سامسونگ در سال 2013 از این تکنولوژی در گوشی هوشمند موتو ایکس استفاده کرده بود، کیفیت و قابلیت‌های صفحه Always ON سامسونگ بدون شک قابل مقایسه با آن محصول نخواهد بود.
منبعandroidheadlines

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *