جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مدیریت شبکه های اجتماعی با Notifly

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای رعایت ادب و پاسخگویی به پیام‌های خود از اپلیکیشن Notifly کمک بگیرید.

مدیریت شبکه های اجتماعی با Notifly
شبکه‌های اجتماعی به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی تبدیل شده‌اند و حالا هر یک از ما در اکثر شبکه‌های اجتماعی عضو هستیم و بسیاری از کارهای خود از جمله قرار ملاقات، برنامه‌ریزی با دوستان و… را از طریق این سرویس‌ها پیش می‌بریم.


در واقع دیگر شبکه‌های اجتماعی تنها به گذاشتن یک پست، لایک و کامنت گذاشتن خلاصه نمی‌شوند و امکانات گوناگونی از جمله رد و بدل کردن پیام‌های شخصی به آنها اضافه شده است. درست است که به کمک گذاشتن پیام شخصی یا direct message می‌توانیم پیام‌های خود را زودتر به دست گیرنده برسانیم اما گاهی ممکن است به دلیل مشغله کاری و بالا رفتن تعداد پیام‌ها فرد گیرنده امکان پاسخ‌گویی به پیام‌های دریافتی خود را نداشته باشد؛ مشکلی که قطعاً برای شما به عنوان عضوی از یک یا چند شبکه پیام‌رسان پیش‌آمده است.

برای پاسخ‌دهی به‌موقع به پیام‌های شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی، نیازمند یک مدیریت اصولی هستید، بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم برای رعایت ادب و پاسخگویی به پیام‌های خود از اپلیکیشن Notifly کمک بگیرید. با کمک این برنامه دیگر نیاز نیست برای پاسخگویی به پیام‌های خود در شبکه‌های اجتماعی، به تک‌تک این سرویس‌ها سر بزنید، چرا که Notifly به صورت یک پنجره شناور و بدون خروج از برنامه ای که در حال استفاده از آن هستید به شما کمک می‌کند در لحظه، به پیام‌ها پاسخ دهید. این برنامه از شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، واتس‌اپ، لاین، فیس‌بوک مسنجر، توییتر، اسکایپ، جیمیل و… پشتیبانی می‌کند.

همچنین Notifly امکان شخصی‌سازی پنجره پاسخگویی به پیام‌ها را نیز در اختیار شما می‌گذارد. برای مثال می‌توانید ابعاد، رنگ، اولویت‌بندی نمایش پیام‌ها و… را در این پنجره براساس نیاز خود مشخص کنید. با کمک این برنامه، هم در وقت خود برای پاسخگویی به پیام‌ها صرفه‌جویی می‌کنید و هم اینکه فرستندگان این پیام‌ها را بی‌پاسخ نمی‌گذارید. Notifly به صورت رایگان از طریق گوگل‌پلی در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است.

منبع ایران آنلاین

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *