جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


انتشار آپدیت ویندوز 10 موبایل

ایکروسافت بعد از انتظارات فراوان به‌روزرسانی سالگرد ویندوز 10 را برای کامپیوترها در تاریخ 12 مرداد (2 اوت) منتشر کرد و پس از آن به کاربران خود اطمینان داد که تنها پس از گذشت یک هفته، به‌روزرسانی سالیانه ویندوز 10 موبایل را نیز منتشر خواهد کرد. دیروز مایکروسافت به وعده خود عمل کرد و بسته‌های به‌روزرسانی سیستم عامل ویندوز موبایل 10 را منتشر ساخت، البته ممکن است بر حسب منطقه، این به‌روزرسانی با تاخیر به دست کاربران این سیستم عامل برسد.

انتشار آپدیت ویندوز 10 موبایل

اگر چه مایکروسافت هم پای نسخه دسکتاپ در حال به‌روزرسانی بیلدهای نسخه موبایلی ویندوز 10 است اما مقدار تغییرات بزرگ ویندوز 10 موبایل همانند میزان تغییرات موجود در دسکتاپ نیست، اما از طرف دیگر بسیاری از مشکلات رفع شده که می‌تواند لذت استفاده از ویندوز موبایل را مجددا به کاربران برگرداند. منو تنظیمات سریع با قابلیت شخصی سازی بیشتر، اطلاع‌رسانی و همگام سازی بیشتر و سریع‌تر بین موبایل و دسکتاپ، برنام یکپارچه اسکایپ و موارد دیگر از ویژگی‌های جدید این نسخه هستند.

اگر شما هنوز اعلانیه به‌روزرسانی را روی دستگاه خود دریافت نکرده‌اید، می‌توانید برای بررسی بیشتر به منو Settings > Update & security > Phone update > Check for updates رفته و شانس خود را برای دریافت به‌روزرسانی امتحان کنید. اگر به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اید، خوشحال می‌شویم نظر خود را در مورد امکانات و ویژگی‌های جدید آن با ما در میان بگذارید.
منبعphonearena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *