جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مسترکارت حضورش را تکذیب کرد

تنها دوروز بعد از آنکه وزیر ارتباطات از حضور مسترکارت در باجه‌های پستی خبر داده بود این شرکت چندملیتی هرگونه حضور در ایران را تکذیب کرد.

مسترکارت حضورش را تکذیب کرد

یک سخنگوی این شرکت به سایت خبری trend آذربایجان گفت که این شرکت هیچ گونه فعالیتی در ایران ندارد. وی گفت: از آنجا که تحریم ها برای شرکتهای آمریکایی علیه ایران همچنان پابرجاست لذا ما فعالیتی در ایران نداریم.  عصر روز شنبه وزیر ارتباطات خبر از عملیاتی شدن کارت‌های اعتباری بین‌المللی مسترکارت در ایران داد و گفت این کارتها همزمان با هفته دولت در شعب مالی شرکت پست توزیع می‌شود.

به گفته محمود واعظی همزمان با برداشته شدن تحریم ها و در پی توسعه تجارت بین‌المللی ایران فضا برای سازمان‌هایی از جمله پست، مخابرات، فناوری اطلاعات و شرکت زیرساخت که برای همکاری‌های بین‌المللی فراهم شده است و هم اکنون موفق شده‌ایم نیازمندی‌های مردم را با عملیاتی کردن کارت اعتباری بین‌المللی برطرف کنیم.

پیش از این نیز سایتی تحت عنوان یاتا که نام اپراتور اول پست کشور را بر خود داشت مدعی فراهم شدن امکان خرید ایرانیان از  eBay و آمازون را داشت اما چندی بعد مشخص شده که اساسا این شرکت تعطیل شده است و مسوولان شرکت پست نیز دیگر حرفی از آن به میان نمی‌آورند.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *