جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


فیلترینگ تصویرها با اپلیکیشن آرتیستو

این روزها رقابت اپلیکیشنها برای ویرایش تصاویر گرفته شده بسیار داغ شده و حالا این پدیده به ویدئو هم سرایت کرده است.

فیلترینگ تصویرها با اپلیکیشن آرتیستو

وقتی توسعه‌دهندگان اپ روی یک موج سوار میشوند تا زمانیکه تمام افکار و ایده‌هایشان روی آن موضوع خاص را پیاده نکنند دست از کار نمیکشند.

در مورد اپهای ویرایش تصویر هم وضع به همین منوال است. اول از همه اپلیکیشن «پریسما» وارد صحنه شد و روش فیلترینگ تصویر جالبی را در اختیار کاربران گذاشت که با ترسیم دوباره تصاویر؛ اثرهای هنری میسازد که بیننده فکر میکند یک نقاش حرفه‌ای و زبردست آن را خلق کرده است.

بعد از این اپ؛ یک اپ دیگر بنام «آلتر» وارد میدان شد که همان قابلیتهای «پریسما» را به کاربر ارائه میدهد با این تفاوت که آنها میتوانند هر نوع قالب و طراحی را که خودشان دوست دارند انتخاب کنند.

و حالا یک اپلیکیشن جدید بنام «آرتیستو» خودنمایی میکند؛ اپی که همان کاری که اپهای فوق با عکس میکنند را با ویدئو انجام میدهد.

این اپ روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS در اختیار کاربران است و درست به همان شکلی که کاربر میخواهد عمل میکند؛ هرچند که هنوز جای کار و پیشرفت دارد.

یکی از نکات انتقادی کاربران در خصوص این اپ؛ زمان زیادی است که صرف بارگذاری میشود همچنین طیف فیلترهای قابل انتخاب خیلی محدود است.

اما خروجی این برنامه واقعا زیباست. شاید با آپدیتهای بعدی بتوان خیلی هنرمندانه ویدئوهای یوتیوب را دوباره‌سازی کرد.

بغیر از باگهایی که گفته شد؛ این اپ امکان کار و بارگذاری ویدئوهای موجود در آرشیو را نمیدهد و کاربر باید با همین اپلیکیشن اقدام به گرفتن فیلم کند و سپس آنرا ادیت و ویرایش کند.

امیدواریم که توسعه‌دهندگان این امکان را فراهم کنند تا بتوان از ویدئوهای گالری هم استفاده کرد.

فیلترینگ تصویرها با اپلیکیشن آرتیستو2

همچنین انظار میرود که «پریسما» هم خیلی سریع خود را با بازار رقابتی هماهنگ کند و با بیرون دادن آپدیتهای جدیدتر قابلیتهای بیشتری را در خصوص استفاده از فیلترها و امکانات ویرایش ویدئو در اختیار بگذارد.

توسعه‌دهنده این اپ My.com است و دانلود آن رایگان است.

منبع فون آرنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *