جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی هوشمند لگو تی وان پلاس

در سال‌های اخیر تعداد زیادی از کمپانی‌های مختلف چینی مانند شیائومی، هواوی، لنوو، میزو، اوپو، زدتی‌ای، الفون، دوگی، جیونی توانستند جایگاهی برای خود در دنیای تکنولوژی بیابند که در ادامه با یکی دیگر از این کمپانی‌ها با نام لیگو (Leagoo) و محصولات آن آشنا می‌شویم.

گوشی هوشمند لگو تی وان پلاس

در سال 2009 میلادی، کمپانی OTEDA که در حقیقت کمپانی مادر برند Leagoo می‌باشد، تاسیس شد. در سال 2010 اولین گوشی این شرکت طراحی، تولید و عرضه گردید. اما OTEDA اولین گوشی هوشمند خود را در سال 2011 روانه‌ی بازار کرد و در ادامه آن برند لیگو (Leagoo) در آوریل سال 2014 توسط این کمپانی به‌ طور رسمی معرفی شد.

لیگو در زمینه‌های مختلفی در دنیای تکنولوژی وارد شده، مانند تولید گوشی‌های هوشمند، گجت‌های پوشیدنی ، لوازم خانگی هوشمند و توسعه‌ی اینترنت اشیا، و در کنار این فعالیت‌ها، لیگو همیشه سعی داشته تا تمرکز خود را بر روی خلق محصولات بی‌نقص و طراحی‌های نوآورانه قرار دهد. این کمپانی همچنین توانسته با طراحی و تولید گوشی‌های با کیفیت در مدل‌های مختلف و خدمات پس‌ از فروش مطلوب، طرفداران بسیاری را در کشورهای گوناگون از جمله مالزی، هند، امارات، اسپانیا، هنگ‌کنگ، سنگاپور، اندونزی و رومانی برای خود دست و پا کند.

از جمله محصولات این کمپانی می‌توان به گوشی‌های هوشمند خانواده‌ی Z، خانواده‌ی Elite، خانواده‌ی Shark و … اشاره کرد که در ادامه به معرفی یکی از این تولیدات خواهیم پرداخت؛ گوشی هوشمند لیگو تی 1 پلاس

گوشی هوشمند Leagoo T1 Plus
گوشی هوشمند Leagoo T1 Plus
ویژگی‌های اصلی لیگو تی 1 پلاس:
صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 720*1280 پیکسل مجهز به شیشه‌ی گوریلا گلس 4 همراه با لبه‌هایی خمیده
پردازنده‌ی چهار هسته‌ای مدیاتک MTK6737 با سرعت 1.3 گیگاهرتز
سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو
دارای حافظه‌ی ذخیره سازی 16 گیگابایتی و 3 گیگابایت رم
امکان افزایش حافظه تا 128 گیگابایت
مجهز به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه فلش دوگانه و دوربین ثانویه  13 مگاپیکسلی
باتری 2660 میلی آمپر ساعتی
دارای اسکنر اثر انگشت
تولید شده در سه نسخه به رنگ‌های طلایی، صورتی و خاکستری
با مجهز شدن این گوشی به اسکنر اثر انگشت کاربران می‌توانند در زمانی حدود 0.19 ثانیه قفل صفحه‌ی گوشی خود را باز کرده و از برنامه‌های دلخواه بهره‌مند شوند.

 

فروشگاه گیربست در تازه‌ترین رویداد تخفیفی خود که از تاریخ 16 تا 24 آگوست برگزار می‌شود، گوشی هوشمند Leagoo T1 Plus را در سه رنگ طلایی، صورتی و خاکستری با تخفیف 41 درصدی، به قیمت 109.99 دلار و به تعداد محدود در سبد تخفیفی خود گنجانده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و یا خرید این کالا می‌توانند از طریق این لینک زیر اقدام کرده و وارد صفحه ی اختصاصی این گوشی در فروشگاه gearbest شوند.

گوشی هوشمند Leagoo T1 Plus

گوشی هوشمند لگو تی وان پلاس2

همچنین فروشگاه گیربست برای اینکه سهمی از بازی های المپیک ریو در برزیل داشته باشد، اقدام به برگزاری جشنواره‌ای با نام «مخصوص المپیک تابستانه» نموده که کالاهای گوناگونی را با تخفیف ویژه در این جشنواره گنجانده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید کالای دلخواه از طریق این لینک اقدام نموده و وارد صفحه‌ی اختصاصی این جشنواره شوید.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *