جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


منتظر می نوت 2 شیائومی باشید

گوشی می نوت 2 شیائومی قرار است در 16 آگوست (26 مرداد) معرفی شود و آخرین گواهینامه‌ای که دریافت کرده نشان می‌دهد که در آن از یک فناوری شارژ برتر استفاده شده است. البته هنوز روشن نیست که آیا از Qualcom Quick Charge 3.0 بهره می‌برد و یا یک فناوری توسعه داده شده توسط شرکت شیائومی در آن استفاده خواهد شد!

منتظر می نوت 2 شیائومی باشید

گفته می‌شود که شارژ این گوشی در ولتاژهای مختلف انجام می‌گیرد. همچنین شایعاتی نیز وجود دارد که نوید استفاده از اسنپدراگون 821 SoC را می‌دهد. طبق گزارش‌های سایت  Xiaomi Mi Note 2 از ولتاژهای زیر برای شارژ باتری پشتیبانی می‌کند:

5 ولت، 2.5 آمپر
9 ولت، 2 آمپر
12 ولت، 1.5 آمپر
حداکثر توان: 18 وات
با وجود رنج ولتاژ سازگار که در بالا ذکر شد، با تمام اطمینان می‌توان گفت که این گوشی از فناوری شارژ سریع کوالکام استفاده خواهد کرد؛ اما اگر غیر از این باشد باید کابل و شارژر مناسبی برای آن درنظر گرفته شده باشد.

گوشی Mi5 توانسته جایگاه برتر خود را با استفاده از اسنپدراگون 820 که اکثر گوشی‌های قدرتمند از آن بهره می‌برند محکم کند. به نظر می‌رسد گوشی Mi Note 2 همان گوشی 600 دلاری باشد که قبل‌تر درباره آن شنیده‌ایم. البته برای گوشی با چنین قیمتی، باید منتظر ویژگی‌های دیگری نیز بود. به همین خاطر ما لیستی از این انتظارات خود از این گوشی را فهرست کرده‌ایم:

بدنه ضد آب
درگاه کارت حافظه microSD
کارایی بهتر حسگرهای دوربین
صفحه نمایش حساس به فشار (شبیه به ویژگی تاچ سه‌بعدیدر آیفون)
صفحه نمایش با کیفیت بهتر
اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک

 

سایر مشخصات گوشی نیز از این قرار است: صفحه نمایش 5.7 اینچی همانند Mi Note، استفاده از اسنپدراگون 820 و رم 4 گیگابایتی. البته یک مدل دیگری نیز با اسنپدراگون 823 و رم 6 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

باید امیدوار بود که عمر باتری آن همانند گوشی وان پلاس 3 (که نتوانسته نتایج جالبی در بخش عمر باتری بدست بیاورد) نباشد. اگرچه صحبت از یک باتری 4 هزار میلی‌آمپری می‌شود که از باتری گوشی Mi Max که 4950 میلی‌آمپری است، ظرفیت کم‌تری دارد.

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌هایی که شایعه شده در گوشی Mi Note2 موجود خواهد بود، بهره‌مندی از حافظه داخلی 256 گیگابایتی UFS 2.0 است که موجب افزایش سرعت خواندن و نوشتن نسبت به حافظه‌های مدل eMMC می‌شود. انتظار می‌رود که گوشی Mi Note 2 در 16 آگوست (26 مرداد) به صورت رسمی معرفی شود. از آنجایی که گلکسی نوت 7 نیز به تازگی معرفی شده، می‌توان رقابت جالبی بین این دو متصور شد. نظر شما چیست؟ آیا شما هم از علاقه‌مندان به گوشی‌های شیائومی هستید؟ ایا Mi Note 2 به عنوان نماینده شیائومی می‌تواند در کنار سایر پرچم‌داران سال 2016 عرض اندام کند؟
منبعwccftech

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *