جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


قابلیت جدید و جذاب فیسبوک

فیسبوک با به‌روزرسانی جدید ویژگی و تجربه جدید را با اپلیکشن خود اضافه می‌کند که مهمترین آن فیلترهای زنده مانند فیلترهای موحود در برنامه اسنپ چت است که البته برای ویدیو و تصاویری که در گوشی ذخیره کرده‌اید نیز کاربرد دارد. اما قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید بهتر است با چند واقعیت روبرو شوید، البته احتمالا خودتان هم حدس زده باشید: اول آنکه بخش “creative effects” فعلا شامل فیلترهای بسیار محدود است و آنهایی هم که در حال حاضر در دسترس هستند همگی مربوط به رویداد المپیک برزیل هستند؛ دوم آنکه این ویژگی هم اکنون تنها در دسترس کابران اندرویدی و iOS کانادایی است ولی در برزیل تنها در اپل استور می‌توانید این اپلیکیشن را پیدا کنید و خبری از اپلیکیشن اندرویدی نیست!

قابلیت جدید و جذاب فیسبوک

اگر شما در یکی از رو کشور نامبرده هستید، برنامه از شما با یک اعلانیه می‌خواهد تا ویژگی جدید را امتحان و تصاویر و فیلم‌های خلاقانه و زیبا تهیه کنید. هنگامی که تاییدیه دسترسی به دوربین را قبول کردید، آیکون دوربین درست در بالای رویدادهای جدید برای شما به نمایش گذاشته می‌شود تا دسترسی سریع‌تری به این بخش ایجاد شود.

قابلیت جدید و جذاب فیسبوک 2

فیسبوک می‌گوید که درست همانند اپلیکیشن اینستاگرام، می‌توانید از فیلترهای مختلفی برای برجسته کردن ویدیو یا عکس گرفته شده در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید تا به یک ستاره درخشان تبدیل شوید. اما چون این برنامه فعلا تنها در مرحله پیش از عرضه جهانی است ممکن است نسخه نهایی با آنچه که ما در حال حاضر می‌بینیم متفاوت‌تر بوده و هم چنین فیلترهای بیشتری برای ایجاد تصاویر شگفت انگیز را در خود جای دهد. اکثر مردم برای ایجاد خلاقیت بیشتر و افکت‌های جذاب‌تر از برنامه‌های مستقل و ویژه این کار استفاده می‌کنند.
منبعengadget

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *