جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نمای جلویی آیفون 7

با عرضه شدن گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 توسط سامسونگ، حالا بزرگ‌ترین محصولی که همه کاربران و خبرگزاری‌ها منتظر ورود آن به بازار هستند، آیفون 7 اپل است. اپل مطابق رسم هر ساله خود قصد دارد تا پرچمدار جدید خود را در ماه سپتامبر رونمایی کند و با این حساب باید گفت تنها چند هفته تا عرضه رسمی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس باقی مانده است. اما باید آماده باشید که از حالا تا زمان رونمایی رسمی این محصولات، سیل شایعات و تصاویر منتسب به این گوشی‌ها نیز هر روز بیشتر و بیشتر خواهد شد.

نمای جلویی آیفون 7

به عنوان مثال امروز تصویری در فضای مجازی منتشر شده که ادعا می‌شود نمایی از قسمت جلویی بدنه آیفون 7 را نمایش می‌دهد. نکته جالب در مورد این تصویر جدید این است که محل قرارگیری بلندگو و سنسورهای مجاورتی (همان سنسوری که باعث می‌شود تا هنگام نزدیک کردن گوشی به گوش، صفحه نمایش آن خاموش شود) کاملاً متفاوت از چیزی است که قبلاً در مورد آیفون 7 شنیده و دیده بودیم. البته وب‌سایت ژاپنی Mac Otakara ادعا کرده که آیفون 7 اپل از بلندگوهای بزرگتری برای مکالمه استفاده می‌کند و دارای دو سنسور مجاورتی نیز خواهد بود. شاید بتوان این اظهارات را به عنوان اثباتی برای صحت تصویر جدید تلقی کرد.

نمای جلویی آیفون 7 -1

بر اساس آنچه که تاکنون درباره آیفون 7 گفته شده است، پیش‌بینی می‌شود که این گوشی هوشمند بدون جک 3.5 میلی‌متری هدفون عرضه شود و به همین علت در پایین بدنه جا برای بلندگوی دوم نیز باز خواهد شد. همچنین خطوط آنتن این محصول جدید به قسمت بالا و پایین پشت بدنه منتقل شده‌اند و دوربین پشتی نیز به لنز بزرگ‌تری مجهز خواهد بود.

نمای جلویی آیفون 7 -2

اما با توجه به تصاویری که تاکنون منتشر شده‌اند، مدل پیشرفته‌تر پرچمدار اپل با نام آیفون 7 پلاس مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود. به علاوه هنوز شک و تردید فراوانی وجود دارد که آیا این محصول بالاخره به اتصال هوشمند در پشت بدنه مجهز خواهد بود یا نه. زیرا به تازگی گفته شده که اپل استفاده از این اتصال هوشمند را در آیفون 7 پلاس کنار گذاشته و دلیل این کار هم مناسب نبودن آن برای گوشی‌های آیفون عنوان شده است.
منبعphonearena

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *