جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رویداد هم آفرینی همراه اول

با هدف انتخاب کسب‌و‌کارهای نوپا و همچنین برطرف کردن نقاط ضعف موجود، اولین رویداد از مجموعه رویدادهای هم آفرینی همراه اول با مشارکت دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود. این رویدادها با نگاه حمایت همراه اول از استارت‌آپ‌‌‌ها و طرح‌های نوآورانه و همچنین ایجاد فضای کارآفرینی به نام رویدادهای «هم آفرینی» نام گذاری شده است. اولین رویداد هم‌آفرینی همراه اول از ۲۷ لغایت ۲۹ شهریورماه امسال در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد.

رویداد هم آفرینی همراه اول


بنا بر گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در این رویدادها با در نظر گرفتن فضای حاکم بر اکوسیستم کارآفرینی کشور و برطرف کردن نقاط ضعف موجود در رویدادهای مشابه فعلی و نیز نیازهای همراه اول، بومی سازی های لازم صورت پذیرفته است. این رویدادها با نگاه حمایت همراه اول از کسب و کارهای نوپا و نوآور و همچنین ایجاد فضای کارآفرینی به نام رویدادهای «هم آفرینی» نامگذاری شده است. موضوعات این رویداد در حوزه ICT و صرفاً شامل سلامت همراه، آموزش همراه، انرژی و محیط زیست، بازی‌های رایانه‌ای و تجارت الکترونیک است.

10 شهریورماه به عنوان اولین روز این رویداد است که به سخنرانی، معرفی برنامه و اهداف رویداد و آشنایی تیم‌ها اختصاص دارد. همچنین روزهای 27 تا 29 شهریورماه به داوری طرح‌ها گذشته و مراسم اختتامیه روز 3 مهرماه با اعلام طرح‌های برتر و اهدای جوایز برگزار می‌شود. جهت شرکت در رویداد، تیم‌های علاقه‌مند می‌توانند از طریق صفحه “اولین رویداد هم آفرینی همراه اول” به نشانی mci.ir/hamafarini نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. ارزیابی اولیه طرح‌ها توسط کمیته تخصصی انجام شده و تیم‌ها جهت شرکت در رویداد انتخاب و پس از داوری، طرح‌های برگزیده انتخاب می‌شوند. همچنین در روز اختتامیه، ۳ طرح برتر اعلام و علاوه بر دریافت جوایز ارزنده، مذاکره جهت حمایت همراه اول از تیم‌های برتر آغاز خواهد شد.

رویداد هم آفرینی همراه اول2

لازم بذکر است که در طی سه روز برگزاری این رویداد آقایان صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، نیکوفر قائم مقام مدیرعامل، بقایی رئیس هیئت مدیره و آصفی مدیرکل نوآوری و توسعه کسب و کار شرکت ارتباطات سیار ایران سخنرانی خواهند کرد. همچنین آقایان علی نیک‌محمدی، رئیس اداره تحقیقات کسب و کار شرکت ارتباطات سیار ایران، محمدحسین مرسلی، رئیس اداره برنامه ریزی واحدهای راهبردی کسب و کار شرکت ارتباطات سیار ایران (SBU) و محمود نشاطی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی به عنوان داوران این رویداد قضاوت طرح‌ها را بر عهده دارند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه برگزاری اولین رویداد هم‌آفرینی به پرتال همراه اولبه نشانی www.mci.ir مراجعه کنند. این رویداد از ۲۷ لغایت ۲۹ شهریورماه سال‌جاری در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *