جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


قابلیت محبوب اسنپ چت در اینستاگرام

چگونه با یک برنامه اجتماعی محبوب نظیر اسنپ چت مبارزه می‌کنید؟ باید بگوییم اینستاگرام این کار را با کپی برداری از یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌هایاسنپ چت، یعنی داستان‌ها (Stories) انجام داده است.

قابلیت محبوب اسنپ چت در اینستاگرام

قابلیت جدید Instagram Stories این امکان را در اختیار شما می‌گذارد تا هر تعداد عکس یا ویدیویی که می‌خواهید را در قالب فرمت نمایش اسلاید با دوستان خود به اشتراک بگذارید، البته اگر از کاربرانی هستید که به مرتب بودن بخش مطالب خود اهمیت می‌دهید نیازی نیست نگران به هم ریختگی آن باشید چراکه پست‌های بخش Stories پس از 24 ساعت محو می‌شوند.

همچنین شما می‌توانید داستان‌های دوستان و افراد معروف را در یک نوار حرکتی در بالای بخش مطالب اینستاگرام خود مشاهده کنید و زمانیکه یکی ازآن‌ها را انتخاب کردید می‌توانید تصاویر را جلو و عقب ببرید. امکان قراردادن نظر یا لایک کردن تصاویر در این بخش وجود ندارد اما می‌توانید به نویسنده داستان مورد نظرتان پیام شخصی ارسال کنید.

طبیعتاً بخش داستان‌ها از تنظیمات امنیتی حساب کاربری شما پیروی می‌کند و حتی می‌توانید آن‌ها را از دید برخی از فالوور های مورد نظر خود مخفی نگهدارید. همچنین از اسکرین شات های منتشر شده اینطور به نظر می‌رسد که برای جذاب‌تر شدن داستان‌های شما، گزینه‌های ویرایش زیادی برای این ابزار در نظر گرفته شده است.

درحالیکه این کپی برداری توسط اینستاگرام بی شرمانه به نظر میاید، اما منطقی به نظر می‌رسد که اینستاگرام یکی از قابلیت‌های محبوب اسنپ چت را به برنامه خود بیاورد. اینستاگرام از زمان شروع فعالیت خود بر روی صفحه مطالب سازماندهی شده تمرکز داشته اما این کمپانی باید فرم ساده‌تری برای ارسال پست نیز ایجاد کند تا کاربر نگران به دست آوردن بهترین فریم برای عکس‌های خود نباشند، در این صورت است که می‌تواند با سبک آرامشبخش و ساده اسنپ چت رقابت کند.

قابل ذکر است اینستاگرام ویژگی جدید Stories را طی هفته‌های آینده برای iOS و اندروید عرضه خواهد کرد.
منبعengadget

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *