جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سیب سبز درشبکه مجازی

ا گسترش کاربری اینترنت و اقبال مصرف کنندگان به مشاهده و خرید آنلاین محصولات در فضای مجازی، این برند ایرانی نیز حضور خود را در شبکه‌های اجتماعی گوناگون توسعه داده است.

سیب سبز درشبکه مجازی

پوشاک کودک و نوجوان سیب سبز را محمد علی انصاریان با سابقه بیش از ٣ دهه فعالیت در زمینه عرضه پوشاک کودک و نوجوان از سال ١٣۵٩ با نام “نی نی مارت “پایه گذاری نمود.

حضور نی نی مارت در بازار پوشاک کودک و نوجوان با نام تجاری “سیب سبز”ادامه یافت و این برند با هدف تولید با کیفیت ایرانی و قیمت مناسب مشغول به فعالیت می‌باشد.

با گسترش کاربری اینترنت و اقبال مصرف کنندگان به مشاهده و خرید آنلاین محصولات در فضای مجازی، این برند ایرانی نیز حضور خود را در شبکه‌های اجتماعی گوناگون توسعه داده است.

مطابق این گزارش، پوشاک کودک و نوجوان سیب سبز فروش غیرحضوری و آنلاین خود را از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام خود با هدف آسایش و راحتی مشتریان در خرید و صرفه‌جویی در زمان و هزینه، راه‌اندازی نموده است.
همچنین فعالیت فروش آنلاین از طریق وب‌سایت نیز به زودی دوباره از سر گرفته خواهد شد.
همچنین این برند در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، همکاری گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف با موسسات مردم‌نهاد در زمینه کودکان و نابینایان نیز انجام می‌دهد.

آدرس کانال تلگرام :
Http://telegram.me/greenapplekids2
آدرس صفحه اینستاگرام :
Http://instagram.com/greenapplekids

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *