جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تکنولوژی توربو اسپید سامسونگ

تنها اندکی بعد از رونمایی تلفن هوشمند گلکسی J2 Pro، سامسونگ ویدئویی جالب را منتشر کرد و در آن به ذکر توضیحات در مورد فناوری تازه ای پرداخت که در این موبایل به خدمت گرفته شده.

تکنولوژی توربو اسپید سامسونگ

این فناوری توربو اسپید (TST) نام دارد و راهکاری است که شرکت کره ای یاد شده برای بهبود برخی فاکتورهای مرتبط با عملکرد اسمارت فون هایش از جمله زمان بارگذاری اپلیکیشن ها، مالتی تسکینگ و افزایش بهره وری استفاده از حافظه رم با استفاده از بهینه سازی نرم افزاری ارائه کرده.

اما شرکت ارائه دهنده به جای آنکه بخش بیشتری از پردازنده و حافظه دستگاه را به بهبود عملکرد آن در حوزه های یاد شده اختصاص دهد، محدودیت هایی را روی برخی حوزه های خاص اعمال کرده که تاثیر مستقیم روی موارد مصرف روزانه و مرسوم موبایل می گذارد.

مهندسان این شرکت در وهله نخست از حجم حافظه اختصاص یافته به اپلیکیشن های کلیدی دستگاه شامل تلفن، ارسال پیام، برنامه های اداری و اپ های ارتباطی کم کردند. آنها همچنین موارد یاد شده را به یک صفحه هوم اختصاصی محدود نموده و موتور مدیریت رم را هم طوری بهینه سازی کردند که به صورت هوشمند حافظه را برای عملکرد بهتر سیستم عامل، هسته و سطوح سخت افزاری اش آزاد نماید.

طبق اعلام سامسونگ نتیجه این شد که تلفن هوشمند گلکسی J2 Pro با در اختیار داشتن تنها دو گیگابایت رم قادر است اپلیکیشن ها را تا 40 درصد سریع تر از دستگاهی با دو برابر این میزان بارگذاری کند.

به بیان دیگر، عضو تازه خانواده J به مراتب سریع تر از دستگاه های سری اس این شرکت عمل خواهد کرد. با در نظر داشتن همین مساله، بعید نیست اگر این شرکت تکنولوژی توربو اسپید خود را به محصولات شناخته شده تر خود نیز بیاورد.

 

منبع:
phonearena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *