جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


قابلیت های جدید آفیس مایکروسافت

مایکروسافت در ماه جاری میلادی قابلیت جدیدی به نام Researcher را به نرم‌افزار ورد اضافه می‌کند که آماده‌سازی مقاله‌های تحقیقاتی با استفاده از این عنوان نرم‌افزاری را به مراتب ساده‌تر خواهد کرد. به گزارش وب‌سایت Theverge، این قابلیت از سیستم نمودارهای اطلاعاتی بینگ مایکروسافت (Bing Knowledge Graph) در جهت دریافت اطلاعات از اینترنت و وارد کردن آن در نرم‌افزار ورد استفاده می‌کند. در حال حاضر مایکروسافت لیستی از منابع معتبر و قابل اعتماد را به عنوان مراجع اصلی تهیه اطلاعات در مرکز توجه قرار داده اما برنامه‌هایی هم برای بهبود سرویس‌دهی در این قسمت دارد.

قابلیت های جدید آفیس مایکروسافت

نکته قابل توجه آنکه در صورت اضافه کردن اطلاعات با استفاده از این روش، درج مرجع در قسمت منابع استفاده شده در مقاله تحقیقاتی شما نیز به‌طور خودکار انجام خواهد شد. در صورتی که شما از آفیس 365 استفاده می‌کنید این قابلیت از همین امروز قابل بهره‌برداری خواهد بود. مایکروسافت برنامه‌هایی هم برای اضافه کردن قابلیتResearcher به نسخه‌های ورد ویژه دستگاه‌های الکترونیکی همراه دارد.

علاوه بر این قابلیت، Word Editor به‌روزرسانی جدیدی است که به عنوان سرویس پیشرفته تصحیح کلمات به نرم‌افزار ورد اضافه خواهد شد. مایکروسافت در این بخش،   از مهارت‌های خود در یادگیری ماشینی برای پردازش محتوا استفاده کرده است. ادیتور با برچسب‌گذاری کلماتی که به کرات از آن‌ها استفاده می‌کنید، مهارت‌های نوشتاری شما را افزایش خواهد داد و پیشنهادهای ارائه شده برای بهبود مهارت‌های نوشتاری با خطوط طلایی رنگ متشکل از نقطه‌های ممتد پیش روی کاربر قرار می‌گیرد.

اگرچه در به‌روزرسانی‌های جدید، قابلیت جدیدی به نرم‌افزار اکسل مایکروسافت اضافه نخواهد شد اما اوت‌لوک و پاورپوینت از قابلیت‌های جدید بی‌نصیب نخواهند ماند. کاربران نرم‌افزار اوت‌لوک شاهد اضافه شدن قابلیتFocuses Inbox خواهند بود که پیش از این در نسخه ویژه نرم‌افزارهای همراه این برنامه استفاده شده بود. این قابلیت امکان انتقال ایمیل‌ها به بخش‌های مختلف صندوق ورودی حساب ایمیل شما را خواهد داد تا تمامی پیام‌های مهم شما در مرکز تمرکز قرارگیرند. امکان استفاده از علامت @ برای منشن کردن دیگران در محیطOutLook نیز از امروز ممکن خواهد بود. این در حالی است که مایکروسافت قابلیت یادشده را در آینده‌ای نزدیک برای نسخه iOS، اندروید و ویندوز 10 موبایل این نرم‌افزار نیز عرضه خواهد کرد.

مایکروسافت قابلیت Zoom را نیز برای ارائه هرچه بهتر محتوا با استفاده از نرم‌افزار پاورپوینت درنظر گرفته است. با استفاده از این قابلیت، امکان ارائه مطالب در قالب بخش‌بندی منظم‌تر فراهم خواهد شد. علاوه بر این، حضار نیز از زمان باقی‌مانده ارائه مطلب و ساختار بخش‌های در حال توضیح توسط شما آگاهی خواهند یافت. قابلیت بزرگنمایی از امروز در نسخه ویندوزی پاورپوینت 2016 قابل استفاده خواهد بود.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *