جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اندروید و آی او اس در کنارهم

اگر تصمیم‌گیری برای خرید یک گوشی مبتنی بر اندروید یا یک آیفون برای شما دشوار است، حالا می‌توانید هر دو را با هم داشته باشید! این امکان به لطف یک قاب موبایل ممکن شده که شرکتی چینی آن را ساخته است. اگر این قاب را روی یک آیفون نصب کنید، می‌توانید اندروید را در کنار iOS در اختیار داشته باشید.

اندروید و آی او اس در کنارهم
این نخستین تلاش برای اجرای اندروید روی آیفون نیست و ماه گذشته نیک لی، یکی از توسعه‌دهندگان شرکت تِندیگی یک قاب ویژه ساخته که مجهز به یک بورد خاص و نسخه ویژه‌ای از نسخه مارشمالوی اندروید بود و البته یک برنامک که کاربر را قادر می‌ساخت آیفون خود را با اندروید بوت کند.

اما لی هیچ برنامه‌ای برای عرضه تجاری قاب دست‌ساز خود نداشت، در حالی که شرکت هی‌ما‌وان که در حوزه مجازی‌سازی سیستم عامل کار می‌کند، به تازگی قاب جدیدی با نام MESUIT برای فروش اختصاصی در چین عرضه کرده است.
می‌سوت اجازه می‌دهد که یک سیستم عامل اختصاصیِ مبتنی بر اندروید تحت عنوان Mesuit OS 1.0، در قالب یک برنامک در iOS اجرا شود. این قاب برای آی‌فون 6S Plus و 6S و همچنین مدل قدیمی‌تر ۶ و ۶ Plus ساخته شده‌است.

اندروید و آی او اس در کنارهم 1
قاب می‌سوت به یک ۱۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای مدل‌های قدیمی‌تر و ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و همچنین ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است. این قاب همچنین دارای یک شکاف سیم‌کارت نانو برای سیم‌کارت دوم(سازگار با اندروید) است، اما بر خلاف قاب دست‌ساز لی، فاقد شکاف کارت SD، پورت HDMI یا USB است.

هی‌ماوان می‌سوت را با قیمت ۱۵۰ دلار (مدل مخصوص آی‌فون ۶ و ۶S) و ۱۶۵ دلار (مدل مخصوص ۶ Plus و ۶S Plus) در فروشگاه اینترنتی جیجیا عرضه کرده است. شرکت سازنده در حال حاضر، هیچ خبری مبنی بر عرضه این محصول خارج از چین اعلام نکرده، اما وعده داده که سال آینده، قابی را عرضه کند که به گوشی‌ها‌ی مبتنی بر اندروید اجازه اجرای iOS را بدهد.

شاید این محصول سرانجام صلحی میان کاربران طرفدار اندروید و iOS برقرار کند. آیا شما حاضر هستید از می‌سوت برای اجرای اندروید روی آیفون خود استفاده کنید؟ یا خواستار قابی برای اجرای iOS روی گوشی مبتنی بر اندروید خود هستید؟
در کامنت‌ها منتظر خواندن نظرهای شما هستیم!
منبع: تب تایمز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *