جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هواوی، پرفروش ترین در چین

یک وبسایت چینی رده بندی پرفروش‌ترین کمپانی‌های تلفن همراه در ماه ژوئن در کشور چین را منتشر کرده است. این آمار تنها شامل فروش آفلاین است و میزان فروش در فروشگاه‌های 25 استان و 167 شهرستان کشور چین را در بر گرفته است.

هواوی، پرفروش ترین در چین
همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، صدرنشین این لیست هواوی است، البته با توجه به موفقیت هواوی P9 جای تعجب نیست که این کمپانی توانسته سلطه خود بر بازار چین را حفظ کند. برند آنر (Honor) که زیر مجموعه این کمپانی به شمار می‌رود نیز در جایگاه سیزدهم این لیست قرار گرفته است.

هواوی، پرفروش ترین در چین2

Oppo و Vivo نیز به ترتیب رتبه دوم و سوم این رده بندی را مال خود کرده‌اند. نکته جالب توجه در این لیست قرار گرفتن کمپانی واقع در شهر شنزنیعنی Gionee در رده چهارم و بالاتر از سامسونگ است. اپل نیز با دو رده سقوط نسبت به ماه قبل به رده ششم آمده است. Coolpad جایگاه هفتم خود را حفظ کرده و میزو نیز با صعود دو پله‌ای به رده هشتم رسیده است.

کمپانی شناخته شده شیائومی نیز با از دست دادن جایگاه قبلی خود اکنون به رده نهم سقوط کرده است، البته چیز عجیبی نیست چراکه این کمپانی بیشتر فروش خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می‌دهد و همانطور که در ابتدا گفتیم در این رده بندی تنها میزان فروش آفلاین لحاظ شده است.10 رتبه برتر با قرار گرفتن LeEco در رتبه دهم به پایان می‌رسد.

از دیگر کمپانی‌های مهم حاضر در این لیست می‌توان به لنوو (رتبه یازدهم)، ردمی (رتبه چهاردهم)، 360 (رتبه هجدهم) و نوکیا (رتبه بیستم) اشاره کرد.
منبعgizmochina

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *