جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کاهش قیمت ها در شاتل

شرکت شاتل از کاهش قیمت اینترنت برای کاربران اینترنت خبر داد.

کاهش قیمت ها در شاتل

مدیر عامل شرکت شاتل با اشاره به مصوبه 237 در زمینه تغییر تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت از طریق فناوری ADSL و اینترنت مبتنی بر فناوریWiFi اعلام کرد که هم اکنون قیمت سرویس اینترنت پرسرعت برای کاربران نهایی را کاهش داده‌ایم. احمدرضا نخجوانی با اشاره به دغدغه‌های این شرکت در اجرای مصوبه 237 گفت: تمام نگرانی ما این است که سرنوشت اجرای این مصوبه هم به سرنوشت مصوبه 181 رگولاتوری تبدیل شود.

چرا که دو سال پیش شرکت‌های دارنده­ی پروانه براساس مصوبه 181 تخفیف‌های لازم به کاربران نهایی را ارائه کردند اما در نهایت شرکت­های مخابرات استانی و شرکت ارتباطات زیرساخت تخفیف‌های در نظر گرفته شده در این مصوبه را به طور کامل و منطبق با مصوبه­ یادشده به شرکت‌ها ارائه نکردند . در نهایت همین موضوع باعث ایجاد تفاوت حساب در صورت‌های مالی شرکت و متحمل شدن ضرر به ما شد.

او در ادامه با اشاره به درخواست شرکت‌های FCP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اجرای  دقیق مصوبه 237افزود: برای این که کاربران نهایی این بار بتوانند طعم کاهش قیمت سرویس اینترنت خود را بچشند پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت تخفیف‌های لازم براساس این مصوبه جدید را به شرکت های دارنده­ی پروانه بدهند و در مرحله بعد فعالان این حوزه قیمت سرویس اینترنت کاربران نهایی را کاهش دهند. وی تاکید می‌کند که اگر این ایده هم مورد قبول واقع نشود ، به هر حال شاتل خود را ملزم به اجرای دستورات و مصوبات رگولاتوری می‌داند.

احمدرضا نخجوانی در ادامه از انجام توافقات این شرکت با شرکت ارتباطات زیر ساخت  در خصوص اجرای دقیق مصوبه 237خبر می‌دهد و اعلام می‌کند: برای این که مصوبه 237 بدون اما و اگرهای پیشین اجرا شود جلسه‌ای با مقامات وزارتخانه و شرکت ارتباطات زیرساخت داشته‌ایم . در این جلسه، مدیران ارشد شرکت ارتباطات زیرساخت بی‌درنگ پذیرفتند که قیمت امکانات ارائه شده خود به شرکت‌های اینترنتی را کاهش دهند و در نتیجه براساس این توافق، ما نیز از هم اکنون مطابق با مصوبه 237 قیمت سرویس اینترنت کاربران نهایی خود را کاهش می‌دهیم. به گفته وی همچنان نگرانی وجود دارد که شرکت­های مخابرات استانی مصوبه­ی 237 را به درستی اجرا نکنند و به همین خاطر، بازه­ی زمانی یک ماهه­ای را تعریف کرده ایم تا اطمینان یابیم شرکت­های مخابراتی نیز به دستورات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی عمل خواهند کرد.

منبع شاتل

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *