جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نرم افزار پیام رسان پوکمون گو

بالاخره پوکمون گو نیز دارای برنامه پیام رسان یا چت بازی خواهد شد، اما نه توسط خود تولید کننده. شرکت Razer امروز به طور رسمی از نرم افزار پیام رسان عنوان پوکمون گو برای موبایل و کامپیوتر پرده برداری کرد که به صورت مستقیم به نسخه های اندروید و iOS بازی متصل شده و قابلیت مکالمه داخلی و استفاده از گروه ها را برای بازیکنان فراهم می آورد.

نرم افزار پیام رسان پوکمون گو

نسخه تحت وب اپلیکیشن ریزر گو راس ساعت 6 و 30 دقیقه صبح جمعه 1 مرداددر سایت ریزر فعالیت خود را آغاز کرده و نسخه های اندروید و آیفون آن نیز در 25 ژولای (4 مرداد) منتشر می شود.

بر اساس گفته های سازندگان نرم افزار ریزر گو به بازیکنان امکان مکالمه و ورود به گروه های چت را در ابعاد قابل تنظیم کشوری / بین المللی می دهد. بخش محلی تا شعاع 5 کیلومتری، بخش منطقه ای تا 100 کیلومتر و قسمت جهانی در سراسر جهان امکان یافتن سایر بازیکنان و مربیان پوکمون را در اختیار مخاطب قرار خواهد داد. علاوه بر این ریزر گو شامل دسته بندی تیمی بر اساس رنگ و سه مود پیام رسانی از جمله عمومی، گروهی و شخصی می شود.

بر اساس اطلاعیه شرکت ریزر، این برنامه به هیچ وجه به شرکت های سازنده و توسعه دهنده بازی، یعنی نیانتیک و نینتندو وابسته نیست. هنوز هیچ تصاویر یا تریلر رسمی از این برنامه منتشر نشده و نحوه ارتباط و دخالت ریزر گو در بازی پوکمون گو مشخص نیست.

به عنوان مراسم افتتاحیه این نرم افزار، امشب مراسمی ویژه در شهر سن فرانسیسکوی امریکا برگزار می شود. جشن های PokeCrawl که تقریبا همه ساله در برخی شهرهای جهان با محوریت پوشش شخصیت های پوکمون برگزار می شود، امشب در شکل و شمایل خاصی در اطراف فروشگاه مرکزی ریزر تا لحظه آغاز به کار رسمی برنامه برقرار خواهد بود.

علاوه بر این فروشگاه ریزر جشنواره ها و پاداش های خاصی را در طی این مراسم در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.
منبع:
Polygon

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *