جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هارد اکسترنال 10 ترابایتی Seagate

شرکت سامسونگ به تازگی مدعی ساخت بزرگترین هارد SSD اکسترنال مصرفی جهان با ظرفیت چهار ترابایت شد. اکنون شرکت Seagate نیز از سری هارد درایوهای جدیدی تا ظرفیت 10 ترابایت رونمایی کرده است که یکی از آنها برای مصرف کنندگان و سیستم‌های دسکتاپ آنها طراحی شده است

هارد اکسترنال 10 ترابایتی Seagate

درایوهای جدید Seagate برای PCها، سیستم‌های نظارتی و ذخیره سازی شبکه‌ای قابل استفاده هستند و این شرکت این سری محصولات را Guardian نامیده است. این شرکت هم چنین اعلام کرده است که برند قدیمی Barracuda که چندین سال قبل برند Desktop Hard Drive جای آن را گرفت، دوباره مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این هاردهای جدید، ظرفیت سری درایوهای قبلی Seagate که برای مصرف کنندگان و کسب و کارهای کوچک طراحی شده بودند را دو ترابایت افزایش می‌دهند.

 

سری محصولات Guardian شامل BarraCuda Pro برای دسکتاپ، SkyHawk برای سیستم‌های نظارتی و Seagate IronWolf برای سیستم‌های ذخیره سازی شبکه‌ای می‌شود.

 

درایوهای سری BarraCuda Pro در حال حاضر تا ظرفیت 10 ترابایت و با سرعت انتقال اطلاعات 220 مگابایت در ثانیه برای خرید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این هاردها شامل وارانتی محدود 5 ساله سیگیت می‌شود.

قیمت هارد 10 ترابایتی Seagate BarraCuda پانصد و سی و پنج دلار است و کاربران می‌توانند از امروز آن را از خرده فروشان خریداری کنند

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *