جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هدست واقعیت مجازی مستقل سامسونگ

مسونگ 3 ماه پیش تأیید کرد بر روی یک هدست واقعیت مجازی مستقل کار می‌کند که از ویژگی ردیابی موقعیتی برخوردار است، تکنولوژی‌ای کهپیش از این در هدست های رده بالای Oculus Rift و HTC Vive دیده شده بود و این به این معناست که سامسونگ هدستی را توسعه می‌دهد که می‌تواند با Vive و Rift رقابت کند. همچنین مستقل بودن این هدست به این معناست که این دستگاه برای کار کردن نیازی به گوشی هوشمند ندارد.

سامسونگ

جدیدترین علائم تجاری و لوگوهایی که سامسونگ ثبت کرده است نشان می‌دهد احتمالاً این هدست مستقل با نام Odyssey شناخته خواهد شد. سامسونگ این نام تجاری را در کره جنوبی به ثبت رسانده و دو لوگو نیز با این نام طراحی شده است که یکی از آن‌ها دارای کلمه VR به معنای واقعیت مجازی است. همچنین در توضیحات ارائه شده همراه با این نام تجاری عنوان «هدست واقعیت مجازی بازی‌ها» و «نرم افزار بازی واقعیت مجازی» دیدهمی‌شود.

سامسونگ2

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این هدست سامسونگ در دسترس نیست بنابر این نمی‌توان با اطمینان تفاوت این هدست با سایر هدست های رده بالایبازار را مشخص کرد. همچنین هنوز مشخص نیست سامسونگ چه زمانی می‌خواهد هدست مستقل خود را به صورت رسمی معرفی کند، اگرچه انتظارمی‌رود سامسونگ در آینده‌ای نزدیک نسل بعدی هدست Gear VR را روانه بازار کند.
منبعsammobile

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *