جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


حذف شدن قابلیت List View از اینستاگرام

قابلیت List View که امکان پیمایش پشت سرهم پست‌های موجود در حساب کاربران دیگر را فراهم می‌کند برای برخی از کاربران اینستاگرام از دسترس خارج شده است.

قابلیت List View که امکان پیمایش پشت سرهم پست‌های موجود در حساب کاربران دیگر را فراهم می‌کند برای برخی از کاربران اینستاگرام از دسترس خارج شده است.  به گزارش Mashable، سخنگوی اینستاگرام ضمن تایید این مطلب اعلام کرد: در حال حاضر این تغییرات روی حساب طیف محدودی از کاربران این شبکه اجتماعی اعمال شده است. به این ترتیب، این امکان وجود دارد که با مراجعه به حساب کاربری دیگران، فقط گزینه‌های Thumbnail View، Location Map View و Tagged Photos View پیش روی شما قرارگیرد.  با این اوصاف به‌نظر می‌رسد با حذف نمایش لیستی تصاویر، این قابلیت در نمایش تصاویر بندانگشتی (Thumbnail View) ادغام شود تا فضای جدیدی برای نمایش تصاویر در اینستاگرام ایجاد شود. درنظر داشته باشید که اینستاگرام پیش از این نیز قابلیت‌های مختلفی را به‌طور آزمایشی و فقط برای تعداد محدودی از کاربران به مرحله اجرا درآورده بوده که عرضه عمومی آن‌ها هیچ‌گاه در دستور کار قرار نگرفته است.

سخنگوی اینستاگرام ضمن تایید این مطلب اعلام کرد: در حال حاضر این تغییرات روی حساب طیف محدودی از کاربران این شبکه اجتماعی اعمال شده است. به این ترتیب، این امکان وجود دارد که با مراجعه به حساب کاربری دیگران، فقط گزینه‌های Thumbnail View، Location Map View و Tagged Photos View پیش روی شما قرارگیرد.

با این اوصاف به‌نظر می‌رسد با حذف نمایش لیستی تصاویر، این قابلیت در نمایش تصاویر بندانگشتی (Thumbnail View) ادغام شود تا فضای جدیدی برای نمایش تصاویر در اینستاگرام ایجاد شود. درنظر داشته باشید که اینستاگرام پیش از این نیز قابلیت‌های مختلفی را به‌طور آزمایشی و فقط برای تعداد محدودی از کاربران به مرحله اجرا درآورده بوده که عرضه عمومی آن‌ها هیچ‌گاه در دستور کار قرار نگرفته است.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *