جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اولترا بوک جدید ایسوس

از آنجایی که ویندوز 10 یک پلتفرم جامع است، ما شاهد حضور آن در بسیاری از محصولات مختلف نظیر کامپیوترها، تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند، اینترنت اشیاء و غیره هستیم. یکی از کمپانی‌هایی که به خوبی در حال مانور با این سیستم عامل است کمپانی ایسوس خواهد بود. این کمپانی در ادامه معرفی محصولات ویندوزی خود، نشان داده است که بر خلاف سیستم عامل اندرویدی تلفن‌های هوشمند خود، ویندوز 10 را برای تمامی کامپیوترها و تبلت‌های خود برگزیده است. حال نوبت رسیده است تا این کمپانی از یک اولترابوک جدید خانواده ZenBook Flip با نام UX360CA، محصولی با مشخصات قدرتمند، طراحی دلپذیر و حالت استفاده 2 در 1 که می‌تواند این کامپیوتر را به گزینه‌ای ایده آل تبدیل کند.

اولترا بوک جدید ایسوس

نکته قابل توجهی که در مورد اولترابوک جدید ایسوس وجود دارد، در واقع کیفیت بالای ساخت آن است که ما آن را در سایر محصولات جدید این کمپانی تایوانی نیز مشاهده می‌کنیم. این اولترابوک 2 کاره به طور کامل از استیل و آلومینیوم ساخته شده است و استفاده از آن به شما حس خوبی را منتقل خواهد کرد. علاوه بر این کیفیت ساخت بالا، صفحه نمایش این محصول را نیز می‌توانیم 360 درجه بچرخانید و به عنوان یک تبلت از آن استفاده کنید. طی سال جاری شاهد عرضه چندین لپ تاپ با صفحه نمایش 360 درجه‌ای بودیم که به خوبی توانستند نزد خریداران محبوب شوند. بدون شک این لپ تاپ جدید ایسوس نیز می‌تواند اتفاقات خوبی را در بازار کامپیوترها به وجود آورد.

از نظر مشخصات فنی، زن بوک فلیپ دارای تنظیمات کافی برای اکثر کاربران است که می‌توانند به خوبی از آن استفاده کنند:

صفحه نمایش IPS LCD3 اینچی فول اچ‌دی (1080 x 1920 پیکسل) لمسی
پردازنده اینتل Core M 6Y30 Dual-Core 64-bit با سرعت کلاک 0.9 گیگاهرتز
گرافیک Intel HD Graphics
8 گیگابایت رم
SSD 256 گیگابایتی و یا 512 گیگابایتی
دوربین جلوی 1.2 میگاپیکسلی – فیلم برداری HD
بلوتوث 4.1 و وای-فای 11 a/c
دو درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 3.1، یک درگاه micro HDMI و یک رم ریدر
ابعاد 447.04 در 264.16 در 55.88 میلی‌متر
وزن 1 کیلو و 300 گرم
سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت

اولترا بوک ایسوس

همان‌طور که در بالا ذکر شده، وزن این اولترابوک برای یک محصول 13 اینچی بسیار کم است که در واقع این تکنولوژی ساخت بدنه را ایسوس مدیون ساخت تلفن‌های هوشمند و تجربه‌ای است که از آن کار به دست آورده است. این کمپانی همچنین ادعا می‌کند که اولترابوک جدید زن بوک فلیپ UX360CA قدرت بالایی را برای استفاده از دستیار صوتی مایکروسافت «کورتانا» در اختیار شما خواهد گذاشت و این بدان معناست که شما می‌توانید از طریق میکروفون تعبیه شده در این لپ تاپ، به راحتی با کورتانا ارتباط برقرار کرده و درخواست‌های خود را با فرامین صوتی از آن داشته باشید.

نسخه حاوی 256 گیگابایت SSD این اولترابوک با قیمت 699 دلار و نسخه قدرتمندتر حاوی 512 گیگابایت SSD آن نیز با قیمت 799 دلار به فروش خواهد رسید.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *