جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نوت بوک شیائومی Xiaomi Mi Laptop

چندین ماه پیش بود که خبر عرضه نخستین نوت بوک کمپانی چینی شیائومی در اواسط سال 2016 میلادی به گوش می‌رسید. اینک امروز ما درست در وسط سال 2016 میلادی هستیم و همگی انتظار داریم که شیائومی از لپ تاپ جدید خود به زودی رونمایی کند. در حالی که مدیرعامل شیائومی نیز این خبر را تأیید کرده است، چند ساعت پیش تصویر جدیدی از این لپ تاپ منتشر شد که در قسمت پشتی آن نیز لوگو معروف این غول چینی دنیای فناوری نقش بسته بود.

نوت بوک شیائومی

این می‌تواند اولین و بهترین تصویری از می لپ تاپ (Xiaomi Mi Laptop) باشد که تا به حال آن را دیده‌ایم و شاید ذهنیت متفاوتی نسبت به این لپ تاپ پیدا کنیم. اول از هر چیزی همانطور که انتظار داشتیم این لپ تاپ دارای ضحامت بسیار کمی است تا بتوانیم آن را در رده نوت بوک‌های نازکی مانند مک بوک پرو اپل بدانیم. تمام بدنه این لپ تاپ از جنس فلز بوده و لوگو شیائومی نیز در پشت آن (دقیقاً مطابق لوگو اپل بر روی مک بوک پرو) دیده می‌شود.

بر اساس آخرین شایعات، نوت بوک شیائومی در سه مدل مختلف بر اساس سایز صفحه نمایش قابل عرضه است. مدل‌هایی حاوی صفحه نمایش 12.5 اینچ، 13.3 اینچ و 15.6 اینچ که همگی بدون شک دارای مشخصات سخت افزاری متفاوتی هستند. به نظر می‌رسد که اول از همه شاهد رونمایی از مدل کوچکتر این محصول خواهیم بود. علاوه بر آن هر سه این‌ها می‌توانند شامل مشخصات سخت افزاری قدرتمند و البته قیمت بالایی نیز باشند. این کمپانی اعلام کرده است که هدف عرضه لپ تاپ شیائومی اکثراً جوانان نسل جدید هستند که این دقیقاً هدفی برعکس هواوی با لپ تاپ تبدیل شونده میت بوک هستند.

انتظار می‌رود که نوت بوک شیائومی در تابستان سال جاری و در ماه‌های پیش رو عرضه شود. ما هنوز هم تأییدیه رسمی از سوی این کمپانی در این مورد نداریم اما حالا مدیرعامل این کمپانی در پاسخ به سوال یکی از کاربران عنوان کرده که این محصول در حال توسعه است.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *