جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


همکاری کوالکوم با گوگل

فبلت لنوو Phab2 پس از رونمایی در شهریورماه امسال، نخستین گوشی مبتنی بر پروژه تانگو گوگل خواهد بود که به طور عمومی عرضه می شود. پیش از این، با قابلیت های واقعیت افزوده این گوشی آشنا شدید، و اکنون خبر رسیده که تراشه اسنپدراگون 652 توان پردازشی این گوشی را تامین خواهد کرد.

همکاری کوالکوم با گوگل


این پردازنده قدرت کافی برای پردازش اطلاعاتی که از سوی پنج حسگر این گوشی، که سه تای آنها دوربین هستند، را دارا است. علاوه بر دوربین متعارف، یک لنز از نوع fish eye، یک لنز برای سنجش عمق، یک سرعت سنج و یک ژیروسکوپ نیز در این گوشی وجود دارد. با استفاده از این قابلیت ها، کاربر برای مثال می تواند منزل خود را با تصویری از مبلمانی که قصد خرید آن را دارد تصور کند، بدون اینکه نیاز به انجام هرگونه تغییری در اتاق باشد. شرکت کوالکوم گفته تراشه اسنپدراگون 652 برای سازگاری بهتر با پروژه تانگو بهینه سازی شده است، و از این پس تراشه اسنپدراگون 820 نیز قابلیت استفاده در گوشی های پروژه تانگو را دارا است.
بهینه سازی تراشه های اسنپدراگون 652، 820 و هر یک از سایر اعضای این دو خانواده به این معنا است که هیچ نیازی به استفاده از پردازنده های اکسترنال در این گوشی ها نخواهد بود. به عبارت دیگر، پردازش همزمان اطلاعات تولیدشده توسط این پنج حسگر امکان خلق تجربه ای دلنشین از دنیای واقعیت افزوده را فراهم می کند.
کوالکوم گفته پیشینه موفقیت آمیز این شرکت در ارائه تجربه ای جذاب از کار با گوشی های هوشمند دارای تراشه های اسنپدراگون 600 و 800 به این معنا است که گوشی Phab2 Pro می تواند طبق برنامه ریزی ها و بدون نیاز به هرگونه بازبینی سخت افزاری یا بروزرسانی در گوشی کار کند.

 

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *