جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مرجان آبی،نام نسخه آبی رنگ گلکسی نوت 7

ایوان بلس روز گذشته در حساب کاربری توییتر خود مطلبی را منتشر کرده بود که در آن لوگو فبلت بالارده بعدی کمپانی سامسونگ نمایان بود. این لوگو به صورت مشخصی نشان دهنده آن بود که سامسونگ قصد استفاده از شماره 6 را در نام گذاری گلکسی نوت بعدی خود نداشته و به احتمال خیلی زیاد گلکسی نوت 7 نام این هندست قدرتمند خواهد بود. دلیل اصلی این اقدام سامسونگ حساسیت‌هایی بوده است که عدد 6 به وجود می‌آورده! احتمالاً این کمپانی قصد دارد تا مسیر نام گذاری و حرکت سری گلکسی نوت خود را با پرچم‌داران خود گلکسی اس 7 همگام سازد.

مرجان آبی،نام نسخه آبی رنگ گلکسی نوت 7

به عقیده تحلیلگران این کمپانی از به اشتباه افتادن کاربران همراه با نام گلکسی نوت 6 هراس دارد و از این قضیه می‌ترسد که کاربران با توجه به نام گلکسی نوت 6 و مقایسه آن با گلکسی اس 7، تصور کنند که این محصول دارای مشخصات ضعیف‌تری بوده و هندست قدیمی‌تری است. سامسونگ نسخه اصلی گلکسی نوت را 5 سال پیش رونمایی کرد و این اتفاق درست زمانی افتاد که حدود 1 سال از عرضه نسل اول گوشی‌های گلکسی اس سامسونگ می‌گذشت. بدون هیچ پس و پیشی سامسونگ مجبور بود تا نام گذاری گلکسی نوت را با یک عدد کمتر از سری گلکسی اس ادامه دهد.

همان‌طور که  گفته شد اینک ایوان بلس لوگو مربوط به فبلت بعدی سامسونگ را منتشر کرده که به احتمال زیاد به واقعیت خواهد پیوست تا ما شاهد حضور گلکسی نوت 7 به جای گلکسی نوت 6 باشیم. اما نکته جالب دیگری که به چشم می‌خورد وی در توییت خود اشاره کرده بود که این محصول در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی عرضه می‌شود. این برای نخستین بار است که یک محصول از خانواده گلکسی نوت با رنگ آبی عرضه خواهد شد. با تشکر از یک اپلیکیشن سامسونگی، ماه گذشته نام گذاری این نسخه آبی رنگ گلکسی نوت 7 مشخص شد. اینک ما می‌دانیم که رنگ آبی این محصول تحت پوشش نام «مرجان آبی»3030 (Blue Coral) روانه بازار خواهد شد.

مرجان آبی،نام نسخه آبی رنگ گلکسی نوت 7

به نقل از آخرین توییت ایوان بلس، گلکسی نوت 7 با یک صفحه نمایش 5.8 اینچی و پنل سوپر آمو ال‌ای‌دی همراه خواهد شد که رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل همراه با لبه‌هایی گرد و منحنی بار (مشابه گلکسی اس 7 اج) را ارائه می‌دهد. ما می‌توانیم یک اسکنر عنبیه، یک اسکنر اثرانگشت، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی را نیز در مدل پایه این فبلت ببینیم. به گفته بلس  دوربین به کار رفته در گلکسی نوت 7 مشابه با دوربین گلکسی اس 7 خواهد بود. بنابراین فبلت جدید سامسونگ به یک دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی حاوی  دیافراگم f/1.7، سیستم OIS، فوکوس خودکار Phase Detection و همچنین پشتیبانی از فرمت Raw مجهز خواهد بود. یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در قسمت جلویی تعبیه شده تا شما به وسیله آن به مکالمه تصویری و گرفتن تصاویر سلفی بپردازید. این فبلت همچنین از یک باتری 4,000 میلی‌آمپری قدرت خواهد گرفت.

در انتها باید اشاره کرد که سامسونگ طی یک کنفرانس خبری در تاریخ 2 آگوست از این محصول رونمایی خواهد کرد و عرضه آن نیز از اواسط ماه آگوست آغاز خواهد شد.

منبع دیجی رو

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *