جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مانیتور فوق عریض 29UM65 ال‌جی

این مانیتور ال‌جی یکی از جدید‌ترین مدلهای سری 29UM65 غول کره‌ای دنیای فناوری است که با ارائه نسبت تصویر 21:9 همراه با سرعت بالا، کیفیت مناسب و همچنین حاشیه‌ی بسیار کم صفحه نمایش اوج لذت تماشای تصاویر را به شما می‌بخشد.

مانیتور فوق عریض 29UM65 ال‌جی

شما با استفاده از این مانیتور می‌توانید بهترین کیفیت تصویر را در ابعاد فوق عریض 21:9 مشاهده کنید. تماشای فیلم، وب‌گردی و استفاده روزمره بدون شک با وجود پنل IPS فوق عریض فول اچ‌دی این مانیتور برای هر شخصی جذاب خواهد بود. یکی از مزایای استفاده از این مانیتور فوق عریض، گنجایش کامل تصاویر عریض و حتی تصاویر پانوراما است که منجر می‌شود تا شما هیچ بخشی از تصویر را از دست ندهید. هرچند قبل از خرید این محصول باید مطمئن باشید که کارت گرافیک دستگاه شما از ابعاد تصویر 21:9 با وضوح 2560 در 1080 پیکسل پشتیبانی خواهد کرد یا خیر!

مانیتور فوق عریض 29UM65 ال‌جی به صورت کامل با مک سازگار است
علاوه بر عاشقان فیلم و سریال، طراحان نیز از عمده‌ترین علاقه‌مندان به این مانیتور خواهند بود. چرا که این افراد می‌توانند این مانیتور را به 4 قسمت مختلف تقسیم کنند و در هر قسمت شروع به انجام کاری مجزا کنند. این یکی از ویژگی‌های جذابی است که می‌تواند به کمک طراحان بیاید. از دیگر نکات مثب این مانیتور باید به سازگاری کامل با سیستم عامل مک اشاره کرد که قشر بزرگی از کاربران حرفه‌ای را در بر می‌گیرد. علاوه بر آن فناوری IPS باعث شده تا کارایی نمایشگرهای کریستال مایع افزایش یابد. زمان پاسخ‌گویی با کاهش مواجه شده، تولید رنگ‌ها بهبود یافته و اکنون کاربران می‌توانند تصویر را از هر زاویه‌ای تماشا کنند.

قابلیت تقسیم صفحه به 4 قسمت (Screen Split 4)
همانطور که در بالا معرفی کردیم شما می‌توانید این مانیتور را به 4 صفحه مجزا تقسیم کنید. این کار برای کاربران پرمصرف یک موحب به حساب خواهد آمد چرا که دیگر نیازمند به جابه‌جایی بین تب‌ها نخواهند بود. این ویژگی تنها با یک کلیک فعال شده و به دلخواه شما می‌تواند در چند حالت مختلف نمایان شود. این مانیتور قدرتمند قادر است نسبت کنتراست پویای 5m:1 را نیز ارائه دهد. این نسبت کنتراست تضمین کننده کارایی بالا، سیاهی‌های خالص، رنگ سفید روشن و رنگ‌های دیگر به صورت کاملاً زنده خواهد بود.

دیگر امکانات مانیتور فوق عریض 29UM65 ال‌جی
sRGB یک استاندارد محدوده رنگ است که برای سنجش کیفیت تولید رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. مانیتور جدید ال‌جی با پوشش 99 درصد طیف رنگی sRGB موجب آن شده تا عکسان، طراحان و عاشقان تماشای فیلم‌های با کیفیت لذت دو چندانی را از تماشای تصاویر بر روی این مانیتور داشته باشند.

ویژگی Dual Linkup این محصول نیز به شما امکان آن را خواهد داد تا شما دو دستگاه را به صورت همزمان به این مانیتور متصل کنید. به عنوان مثال شما قادر خواهید بود تا علاوه بل لپ تاپ خود، کنسول بازی خود را نیز به این مانیتور متصل کنید و با استفاده از ویژگی Screen Split 4، صفحه را به دو قسمت تقسیم کرده و به صورت همزمان از آن‌ها استفاده کنید.

مانیتور فوق عریض 29UM65 ال‌جی

در انتها باید به مصرف پایین انرژی این مانیتور اشاره کرد. به دست آوردن ENERGY STAR به معنای آن است که محصول موفق به رعایت دستورالعمل‌های دشوار سازمان حفاظت از محیط زیست امریکا شده است و در مصرف بهینه انرژی سرآمد است. برای نمایشگرها، این علامت به معنای آن است که محصول، هم در حالت آماده به کار و هم در حالت فعال (روشن) در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. نمایشگرهای دارای نشان ENERGY STAR سی درصد مصرف انرژی کمتری نسبت به دستگاه‎های دیگر دارند.

سایز پنل 29 اینچ
نوع IPS LED
نسبت تصویر 21:9
رزولوشن2560 در 1080 پیکسل
عمق رنگ16.7 میلیون
محدوده رنگیsRGB 99%
نسبت کنتراست1000:1
زمان پاسخگویی14 میلی‌ثانیه
سطح نمایشگرضد انعکاس
HDMI2 عدد
DVI-Dدارد
DisplayPortدارد
خروجی هدفون-صدادارد
اسپیکر داخلی دارد – 2 x 7 وات استریو

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *