جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نام Samsung Galaxy Note 7 تایید شد

سال گذشته باعرضه عمومی گلکسی نوت ۵(Galaxy Note 5)، شایعات زیادی مبنی بر عرضه گلکسی نوت ۶ نیز وجود داشت. اما قبل از عرضه عمومی گلکسی نوت ۶، به‌تازگی شایعاتی توسط ایوان بلس، به بیرون درز کرده که خبر از وجود گلکسی نوت ۷ می‌دهد. گرچه هنوز نمی‌دانیم که آیا این گلکسی نوت 7 همان مدل گلکسی نوت ۶ است که شایعات آن قبل‌تر در اینترنت دست‌به‌دست می‌چرخید یا خیر؟

نام Samsung Galaxy Note 7 تایید شد

در توییت ایوان بلس، تنها کلمه “تأیید شد” و یک تصویر از متن انگلیسی “Samsung Galaxy Note 7” دیده می‌شود. گرچه تصویری از گوشی جدید سامسونگ وجود ندارد، ولی باوجود سابقه درخشان ایوان در انتشار اخبار و تصاویر تلفن‌های همراه قبل از خبر و عرضه رسمی، به‌احتمال فراوان این خبر نیز درست از آب درخواهد آمد.

همان‌طور که گفتیم، هنوز نمی‌دانیم چرا سامسونگ می‌خواهد از مدل ۶ سری گلکسی نوت رد شود. شاید به این دلیل باشد که مدل امسال گلکسی نوت، ویژگی‌های زیادی برای پیشی گرفتن از مدل سال قبل خود داشته باشد! شایعاتی وجود داشت که سامسونگ قرار نیست مدل‌های بعدی تلفن‌های همراه خود را به‌صورت صفحه تخت عرضه کند. به‌جای صفحه‌نمایش تخت، صفحه‌نمایش تلفن‌های همراه جدید سامسونگ خمیده خواهند بود.

در هر صورت، تا تاریخ دوم آگوست (12 مرداد) برای رونمایی از محصولات جدید سامسونگ صبر خواهیم کرد و در زمان مناسب به جزئیات این نسل فبلت گلکسی نوت سامسونگ، پی خواهیم برد.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *