جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با سامانه 195 آشنا شوید

اگر می‌خواهید از جزئیات سرویس اینترنتی که استفاده می‌کنید با خبر شوید، یا مشکل و مغایرتی با توافق با شرکت مذبور وجود دارد، 195 به کمکتان می‌آید!

با سامانه 195 آشنا شوید
سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: مشترکان سرویس‌های ADSL و WiMAX با مراجعه به پنل کاربری خود در پایگاه اینترنتی اپراتور طرف قرارداد، جزئیات سرویس خریداری شده شامل مبالغ پرداختی به اپراتور، مدت اتصال، حجم مصرفی را مشاهده کنند.


حسین فلاح جوشقانی با اشاره به این موضوع گفت: شرکت‌های ارائه‌کننده این خدمات موظف هستند ضمن اطلاع‌رسانی شفاف تعرفه و نحوه ارائه خدمات خود به مشتریان، امکان مشاهده تمامی اطلاعات مربوط به سرویس فروخته شده را در پنل کاربری هر مشترک فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه بررسی و کنترل اطلاعات و جزئیات سرویس دریافتی در پنل کاربری توسط هر مشترک، افزایش شناخت از سرویس خریداری شده را به همراه دارد، تصریح کرد: مشترکان درصورت مشاهده مغایرت در سرویس خریداری شده با اطلاعات موجود در این بخش (سرعت و حجم تعریف شده، هزینه‌های پرداخت شده و …) می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس www.195.ir یا تماس با شماره تلفن ۱۹۵ شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

منبع تسنیم

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *