جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تعطیلی دفاتر سامسونگ و ال‌جی در لندن

بالاخره همه‌پرسی «برکزیت» برگزار شد و اگر پارلمان انگلیس رأی مردم این کشور مبنی بر خروج از اتحادیه اروپا را تأیید کند شاهد تحول بزرگی در دنیای کسب و کار جهانی خواهیم بود.

تعطیلی دفاتر سامسونگ و ال‌جی در لندن

با اعلام این خبر نه تنها بازار بورس لندن سقوط آزاد کرد و پوند هم ارزش خود را برابر سایر ارزها از دست داد؛ اما مهمتر از همه اینها شرکتهای بزرگی هستند که ممکن است دفاتر مرکزی خود را از جزیره بریتانیا خارج کنند.

یکی از این کمپانیها سامسونگ است که به گزارش مطبوعات کره‌ای تصمیم دارد تا تمام دفاتر خود در انگلستان را تعطیل و به دیگر نقاط اروپا منتقل کند.

ال‌جی هم به احتمال زیاد همین رویه را در پیش میگیرد. دلیل سامسونگ کاملا مشخص است: اگر انگلیس؛ اتحادیه اروپا را ترک کند قوانین واردات این کشور تغییر خواهد کرد و با ضعیف شدن پوند احتمال افزایش قیمت وسایل الکترونیکی قوت میگیرد که میتواند منجر به این شود که ارزش بازار این کشور برای سامسونگ؛ ال‌جی و سایر کمپانیهای بزرگ از بین برود.

در حال حاضر قوانین اروپا همچنان در انگلستان اجرا میشود و نتایج این همه‌پرسی باید توسط پارلمان این کشور تأیید شود و تا آن زمان سامسونگ و ال‌جی زمان زیادی برای اتخاذ تصمیمات جدید خواهند داشت.

منبع فون آرنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *