جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


خرید قسطی موبایل با گوشی خدمتتون !

همراه اول و شیائومی برای نخستین بار مدلی از باندلینگ گوشی را در بازار تلفن همراه ایران به اجرا گذاشته‌اند .

خرید قسطی موبایل با گوشی خدمتتون !

«گوشی خدمتتون» نام این کمپین جدید است و به رغم اینکه سالهاست در کشورهای دیگر این مدل به اجرا در می آید اما تاکنون در ایران شاهد پروژه موفقی در همکاری یک برند و اپراتور نبودیم.

در این طرح گوشی‌های شیائومی در فروشگاه‌های همراه اول با اقساط یکساله به همراه میزان مشخصی از اعتبار ( مکالمه، پیامک و دیتا) به فروش می‌رسد.

هنوز قیمت گوشی‌ها و اقساط آنها در سایت همراه اول مشخص نشده اما  ظاهرا شرایط اقساط بر اساس هر خریدار ( بسته به میزان اعتبار مشترک نزد همراه اول ) متفاوت خواهد بود. بر اساس آنچه در سایت همراه اول آمده چهار گوشی شیائومی MI4 ، MI4i ،REDMI NOTE 2  ، REDMI 2 با شرایط قسطی به فروش می‌رسند . همچنین برای هر کدام از این گوشیها بسته های هدیه اینترنتی 10 یا 20 گیگابایتی و مکالمه 50 تا 750 دقیقه رایگان به همراه اینترنت از 500 مگابایت تا 4 گیگابایت به خریداران ارایه می‌شود. شیوه فروش گوشی قسطی از سه طریق ارسال عدد 22 به شماره 8018 ، فروشگاه‌های همراه اول و فروشگاه‌های آنلاین همراه اول اعلام شده است. همچنین تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند گوشی قسطی شیائومی خریداری کنند.

چندماه قبل شرکت شیائومی از حضور رسمی در بازار ایران خبر داد و در همان جلسه شراکت با همراه اول برای باندلینگ گوشی اعلام شد.

اخیرا در فروشگاه‌های همراه اول نیز شاهد برپایی غرفه‌هایی برای فروش محصولات شیائومی هستیم.

خرید قسطی موبایل با گوشی خدمتتون !

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *