جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی تاشوی اندرویدی سامسونگ

هفته گذشته شایعاتی منتشر شد که سامسونگ یک گوشی تاشو نازک و زیبا در دست تولید دارد که جایگزینی برای Galaxy Folder خواهد بود. اما به نظر می‌رسد علاوه بر آن، سامسونگ قصد ارائه یک گوشی تاشو قدرتمند دیگر با نام رمزی “Veyron” را نیز دارد.

گوشی تاشو اندرویدی سامسونگ

شایعات بر این اساس است که این گوشی تاشو مشخصات بالایی دارد و منظور از مشخصات بالا استفاده از تراشه 8890 اگزینوس، یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی احتمالاً با همان کیفیت دوربین گلسی S7 است. به نظر می‌رسد این گوشی تاشو جدید موسوم به SM-2017 ادامه دهنده راه مدل SM-2016 خواهد بود که سال گذشته توسط سامسونگ رونمایی شد، آن گوشی هم مثل مدل جدید، از تراشه اکزینوس استفاده می‌کرد و مشخصات بالایی نظیر رم 3 گیگابایتی و دوربین 16 مگاپیکسلی داشت.

گفته شده این گوشی همچنین از صفحه نمایش 3.9 اینچی سوپر AMOLED بهره می‌برد و دو عدد صفحه نمایش با این مشخصات بر روی گوشی وجود دارد. سایر مشخصات گوشی همچنان مشخص نیست اما با توجه به اینکه گمانه زنی‌هایی وجود دارد که سامسونگ این محصول جدید خود را Veyron (اشاره به بوگاتی ویرون) نامیده به نظر می‌رسد قدرت سخت افزاری قابل توجه ای در زیر بدنه این گوشی قرار داشته باشد.

در مورد بدنه این نیز به نظر می‌رسد ویرون مثل سایر تلفن‌های هوشمند رده بالای سامسونگ، از روکش شیشه و فلز ساخته شده باشد. این گوشی هوشمند تاشو بازار آسیا را هدف گرفته و روانه بازارهای بین المللی این منطقه خواهد شد.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *