جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مک بوک پرو همراه با پنل لمسی OLED

عاشقان مک بوک سخت در انتظار کنفرانس توسعه دهندگان اپل هستند تا نسل جدیدی از این محصولات را مشاهده کنند. تا به امروز گزارش‌های مختلفی در ارتباط با مک بوک‌های آینده اپل شنیده می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ضخامت بسیار کم این دستگاه‌ها اشاره کرد. در واقع اپل قصد دارد بازار از دست رفته را بار دیگر از رقیب دیرینه خود مایکروسافت تصاحب کند.

مک بوک پرو همراه با پنل لمسی OLED

چندین روز پیش یکی از تحلیلگران عنوان کرده بود نسل جدید مک بوک پرو که طی کنفرانس توسعه دهندگان اپل از آن رونمایی خواهد شد، به یک پنل لمسی OLED مجهز خواهد بود. بدون شک این ایده‌ای است که هر کاربر مک بوکی می‌تواند عاشق آن باشد. اینک به لطف طراح سه بعدی خوش ذوق «مارتین هاجک» تصاویر مفهومی از این مدل مک بوک همراه با یک پنل لمسی بزرگ و زیبا تولید شده است تا شما بتوانید تصور بهتری را از این محصولات داشته باشید.

مک بوک پرو با پنل لمسی OLED خود جذابتر از همیشه خواهد بود
همان‌طور که در بالا نیز توضیح دادیم این پنل لمسی به شما اجازه خواهد داد تا با انگشتان خود از قابلیت‌های لمسی جذابی بهره‌مند باشید. در طرح‌های هاجک وی به‌طور دقیق‌تری نشان می‌دهد که کنترلر‌های صوتی مختلفی از اپلیکیشن اسپوتیفای در قسمت بالایی صفحه کلید به نمایش درآمده‌اند که شما می‌توانید با استفاده از ویژگی‌های لمسی از کلید‌هایی نظیر توقف، پخش و رفتن به موزیک بعدی استفاده کنید. بدون شک وجود چنین قابلیتی می‌تواند برای هر کاربر کامپیوتری جذاب باشد.

از دیگر مشخصاتی که در این طرح‌های مک بوک پرو حاوی پنل لمسی OLED قابل مشاهده است، نمایش میزان شارژ باتری، زمان و تاریخ و نام کاربری کامپیوتر شما بر روی این پنل است. علاوه بر آن شما قادر خواهید بود تا فرآیند انتقال و یا دانلود فایل‌ها را نیز مشاهده کرده و یا تنظیمات مختلفی نظیر گزینه‌های روشنایی صفحه را به‌صورت لمسی در اختیار داشته باشید.

هرچند که این تصاویر مفهومی هستند؛ اما باید از این طراح خوش ذوق تقدیر کرد. چرا که حال می‌توانیم ذهنیت بهتری نسبت به وجود این پنل لمسی OLED در مک بوک پرو اپل داشته باشیم.

 

منبعubergizmo

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *