جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


قابلیت های جدید ویندوز 10

اعضای گروه Insider مایکروسافت پایان هفته گذشته ویرایش Preview Build ۱۴۳۵۲ سیستم عامل ویندوز ۱۰ را در اختیار گرفتند تا قابلیت‌های جدید آن را آزمایش کنند.

قابلیت های جدید ویندوز 10

یکی از جدیدترین قابلیت‌های ارائه‌شده در نسخه جدید سیستم عامل ویندوز ۱۰ این است که از دستیار دیجیتالی Cortana در موارد خاص مربوط به سیستم Sticky Notes سوال می‌کند. ولی نکته جالب‌تری که در این نسخه از ویندوز ۱۰ لحاظ شده این است که کاربران می‌توانند دو برنامه ضدویروس مجزا را روی رایانه شخصی خود نصب کنند.

برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی هم قابلیت‌های جدید ارایه شده است. سیستم Windows Game به صورت تمام‌صفحه برخی بازی‌های محبوب از جمله League of Legends و World of Warcraft را  پشتیبانی می‌کند.

در این نسخه جدید یک قابلیت دیگر هم اضافه شده است. همان طور که کاربران مجبورند در سیستم Play Music گوگل مشترک شوند تا موسیقی‌های مورد علاقه خود را دریافت کنند، مایکروسافت نیز سرویس Groove Music را به صورت اشتراکی در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند مبتنی بر دستیار دیجیتالی Cortana موسیقی‌های مورد نظر خود را از آن طلب کنند.

مایکروسافت با این اقدام قابلیت‌های کاربردی جدیدی را  در اختیار اعضای گروهی Insider گذاشته است، ولی پیش‌بینی می‌شود که این قابلیت‌ها تابستان امسال از طریق نسخه Anniversary ویندوز ۱۰ به صورت عمومی عرضه شوند. در این نسخه دو سیستم Cortana و Windows Ink مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ به طور کامل به‌روز خواهند شد.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *