جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


همکاری گوگل با کرایسلر

کمپانی گوگل رسماً از تصمیم خود برای تاسیس یک مرکز تحقیق و توسعه برای پژوهش در زمینه تکنولوژی خودروهای بدون راننده خبر دارد. این مرکز در ایالت میشیگان و در 30 کیلومتری شهر دیترویت آمریکا واقع خواهد شد و قرار است محلی برای تجمع مهندسان و متخصصان خبره شهر دیترویت باشد که چند وقتی است همکاری های خود را با گوگل در زمینه توسعه خودروهای بدون راننده آغاز کرده اند.

همکاری گوگل با کرایسلر


این خبر از طریق جان کرافچیک، مدیر بخش خودروهای بدون راننده گوگل و در صفحه اختصاصی این تیم در گوگل پلاس منتشر و اعلام شد که حضور فیزیکی و احداث این مرکز در دیترویت به گروه خودروی بدون راننده  گوگل کمک خواهد کرد تا همکاری های خود را بهترین شکل ممکن انجام داده و از ظرفیت ها و استعدادهای مهندسان این شهر نهایت استفاده را ببرند.
از طرفی، راه اندازی این مرکز می تواند تهدیدی بزرگ برای سایر کمپانی ها نیز محسوب شود چرا که گوگل از امروز پروژه شکار مهندسان شاغل در کمپانی های رقیب را آغاز کرده و قصد دارد با تیمی حرفه ای تر از قبل به جلو حرکت کند.
این مرکز در فضایی به مساحت تقریبی 5 هزار متر مربع و در منطقه Novi تاسیس خواهد شد و گفته می شود که بخش عمده ای از تمرکز این بخش بر روی تولید مینی ون های خودروان Pacifia کرایسلر معطوف خواهد بود.
همانطور که چند روز قبل نیز در تک شات خواندید گوگل برای تولید مینی ون های خودران با کمپانی فیات همکاری تازه ای را آغاز کرده و قصد دارد در آینده ای نزدیک، این اتومبیل ها را تولید و روانه بازار کند.
گوگل در تلاش است تا پایان سال میلادی، این مرکز را احداث و کارکنان تیم خودروی بدون راننده خود را در آن مستقر کند. گفتنی است در جدیدترین گزارش گوگل از خودروی های بدون راننده این شرکت، دو تصادف در ماه آوریل ثبت شده است که خوشبختانه در هیچ کدام از این موارد، خودروی گوگل مقصر شناخته نشده است.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *