جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


وای فای منزلتان را سر و سامان دهید

همه سعی می‎کنند که یک شبکه وای‎فای قابل قبول برای خود راه‌اندازی کنند. هر چه استفاده از دستگاه‎هایی که برای متصل شدن به اینترنت از شبکه وای‎فای استفاده می‎کنند رواج بیشتری پیدا می‎کند، تعداد محصولاتی هم که ادعا می‎کنند بهترین روش برای انجام این کار را به شما ارائه می‎کنند؛ بیشتر می‎شود. مثل روترهای افزایش‌دهنده قدرت سیگنال eero. حالا یک روتر جمع و جور و شیک مدعی است که می‎تواند تمام محیط خانه شما را تحت پوشش امواج وای‎فای قرار دهد.

وای فای منزلتان را سر و سامان دهید


اگر شما در یک خانه بزرگ زندگی می‎کنید، روش ایده‎ال این است که آنها را در اطراف خانه نصب کنید و بدون دردسر به بهترین شیوه ممکن به هر کدام از نقاط دسترسی متصل شوید. این روش پوشش دادن شبکه موضوع جدیدی نیست، اما این دستگاه در نقاط کور هم می‎تواند شما را آنلاین نگه دارد. اگر هم فضای کاری شما به اندازه کافی کوچک باشد، یک دستگاه شبیه به D-Link DAP-1650 هم ممکن است نیاز کاری شما را برطرف کند. هر دوی اینها یک گسترش دهنده امواج وای‎فای دو بانده هستند که می‎توانند سیگنال فعلی شما را تقویت کنند، یک اکسس‌پوینت سیمی‎ هم وجود دارد که شما می‎توانید کابل اترنت خود را از روتر متصل کنید و سرعت اتصال بی‎سیم ac خود را بیش از گذشته افزایش دهید.
مجموعه این قابلیت‎ها بسیار مقرون به صرفه بوده و تنها 80 تا 90 دلار برای شما هزینه دارد، که البته در زمان نوشتن این مقاله سایت آمازون قیمت آن را به 60 دلار کاهش داده است. بررسی‎های انجام شده از طرف سایت‌هایی مانند Wirecutter و PCMag حکایت از مقبولیت DAP-1650 دارد و در سایت آمازون نیز کاربران امتیاز 4.2 را به این محصول داده‎اند. نتیجه اینکه اگر می‎خواهید از این دستگاه در محیط‎های پر مانع در سر راه امواج استفاده کنید، چندان مناسب شما نیست اما به عنوان یک اکسس‌پوینت وظایف خود را به خوبی انجام می‎دهد و اگر خانه شما خیلی بزرگ نیست می‎توانید به خوبی روی این دستگاه حساب کنید.

گسترش دهنده‎های سیگنال بهتری نیز وجود دارد که ارتباط بین اعضای شبکه را با استحکام بیشتری برقرار نگه می‎دارد و اگر مشکل گسترش سیگنال شما واقعا بزرگ است، بهترین راهکار تهیه یک روتر یکپارچه مثل TP-LINK AC1900 Archer C9 و قرار دادن آن در یک محیط نسبتا باز و تا حد امکان مرکز خانه است، اما اگر مشکل وای‎فای شما چندان حاد نیست با یک افزایش دهنده سیگنال ساده می‎توانید با کمترین هزینه وضعیت سیگنال دهی خود را بهبود بخشید.

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *