جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اولین تصویر از عکسبرداری پهپاد شیائومی

شرکت شیائومی در چند روز گذشته تیزرهایی را منتشر کرده که خبر از معرفی پهپاد جدید این شرکت در تاریخ 25 ماه جاری میلادی می‌دهند. این در حالی است که Lei Jun مدیرعامل شیائومی که هموار دستی در معرفی پیش از موعد محصولات شرکت خود داشته نیز در روز جاری عکسی که با استفاده از Xiaomi Drone گرفته شده را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد.

بهپاد شیائومی

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، شاهد منظره‌ای زیبا هستیم که به وسیله پهپاد شیائومی شکار شده است. این در حالی است که مطمئنا با انتشار تصاویر اینچنینی در وب‌سایت‌های میکروبلاگینگ یا شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، کیفیت پایین تری را به واسطه کاهش اندازه عکس شاهد خواهیم بود. Lei Jun در کنار انتشار این عکس، از برگزاری مراسم رونمایی از این پهپاد در تاریخ 25 ماه می ( چهارشنبه ۵ خرداد )  و در ساعت 19:00 به وقت محلی چین خبر داده است.

مدیرعامل شیائومی در پست منتشر شده عنوان داشته تمامی افراد می‌توانند از تماشای پرواز این پهپاد لذت ببرند. موضوعی که می‌تواند به منزله عرضه محصول جدید این شرکت، با قیمتی مناسب باشد. آن‌طور که از تیزرهای انتشار یافته برمی‌آید، این پهپاد از طراحی چهار پره و دوربینی که در فضایی کروی قرار گرفته بهره‌مند خواهد شد. بنابر شایعات منتشر شده، دوربینی با پشتیبانی از چرخش 360 درجه و فیلم‌برداری با رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه در این محصول به‌کار بسته خواهد شد. این در حالی است که گفته می‌شود لرزش‌گیر اپتیکال نیز در این تجهیز به ایفای نقش خواهد پرداخت. امکان کنترل پهپاد شیائومی از طریق نرم‌افزار ویژه دستگاه‌های همراه و یا به‌واسطه استفاده از کنترلر اختصاصی آن فراهم خواهد شد.

اولین تصویر از عکسبرداری پهپاد شیائومی2

شیائومی قصد دارد با رونمایی از این پهپاد، رقابتی جدی با محصولات تولیدی DJI را چه در زمینه قابلیت‌های موجود و چه در زمینه قیمت پایین (که تخصص شیائومی است) آغاز کند.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *