جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با لیزرتاچ آشنا شوید

«لیزرتاچ» (Lazertouch) نام پروژه ای است که اکنون در وب سایت جمع سپاری «Indiegogo» قرار گرفته و کاربران می توانند با حمایت مالی از پروژه، آن را به یک حقیقت بدل سازند. لیزرتاچ در اصل یک پروژکتور است که می تواند سطوح صاف را به شکل یک تبلت اندرویدی بزرگ و ۱۵ اینچی درآورد.

با لیزرتاچ آشنا شوید

خود پروژکتور، به پلتفرم اندروید مجهز شده است و رابط کاربری را بر روی سطوح می تاباند. در این میان سنسورهایی نیز در دستگاه یاد شده به کار رفته اند که توسط آنها، پروژکتور می تواند محل قرار گیری دست شما بر روی عناصر مختلف پلتفرم اندروید را شناسایی کند. به همین دلیل است که سازندگان لیزرتاچ، نتیجه نهایی آن را همانند یک تبلت اندرویدی بزرگ می دانند.
لیزرتاچ همانگونه که گفتیم به سیستم عامل اندروید مجهز شده، وای-فای و بلوتوث دارد، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در آن جای گرفته و از یک باتری ۱۳۶۰۰ میلی آمپری بهره می برد که دست کم ۴ برابر موبایل های امروزی است.

پروژکتور مورد بحث می تواند فضای سیستم عامل اندروید را در اندازه یک تبلت ۱۵ اینچ برای شما به نمایش بکشد ولی اگر بخواهید به سراغ ارائه های پاورپوینت بروید و یا با آن بازی کرده و فیلم ببینید، لیزرتاچ قادر است چنین محتواهایی را در اندازه ۸۰ اینچ برایتان به نمایش بکشد.

سازندگان لیزرتاچ، اکنون برای آن قیمتی ۴۷۵ دلاری برگزیده اند و وعده می دهند که در صورت پرداخت این مبلغ، می توانید در ماه جولای آن را دریافت کنید. حال باید دید که در نهایت سرنوشت این پروژه به کجا خواهد انجامید.
منبع:
BGR

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *