جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


لاگین با اثر انگشت به ویندوزفون

همه ما می‎دانیم که ویندوز 10 از گزینه‎های جایگزین دیگری مثل اثر انگشت، تشخیص چهره و عنبیه چشم برای ورود به سیستم نیز پشتیبانی می‎کند. در حال حاضر، به لطف قابلیت Windows Hello از قفل خارج کردن یک تلفن با استفاده از تشخیص چهره امکان‎پذیر است، اما هنوز گزینه‎ای برای دسترسی به دستگاه از طریق اثر انگشت در نظر گرفته نشده است. و حالا زمان آن رسیده که این کار عملی شود.

لاگین با اثر انگشت به ویندوزفون


در کنفرانس WinHEC که این هفته برگذار شد، مایکروسافت اعلام کرد که پشتیبانی از اسکنر اثر انگشت بخشی از به‎روزرسانی تابستان امسال ویندوز 10 موبایل خواهد بود. مسلما این قابلیت نرم‌افزاری به سخت‌افزار پشتیبانی کننده از آن هم نیاز خواهد داشت. Elite X3 اچ‎پی تلفنی است که یک اسکنر اثر انگشت در آن تعبیه شده است اما این کافی نیست و ما باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا دستگاه‎های دیگری هم خود را با ابزار Windows Hello سازگار خواهند کرد.
مایکروسافت می‎گوید از آنجا که بعضی از OEMها تجربه کار با تجهیزات تشخیص اثر انگشت از FPC و Synaptic را دارند، استفاده از اسکنرهای سایر شرکت‎ها ممکن است برای کار کردن با ویندوز 10 نیاز به کمی‎ تلاش بیشتر داشته باشند. به‎روزرسانی سالانه‎ای که قرار است این قابلیت در آن گنجانده شود در حال حاضر مراحل آزمایشی خود را سپری می‎کند و قرار است در ماه ژوئن برای هر دو پلتفرم دسکتاپ و موبایل ارائه شود.

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *