جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپل، باز هم ارزشمندترین کمپانی جهان

براساس آخرین رده بندی Forbes از شرکت ها، اپل با وجود پسرفت های عمیقی که در کسب سرمایه بیشتر داشته توانسته تا باز هم در رتبه اول ظاهر شود. از سال 2003 به بعد، اپل در هر سال شاهد افزایش درآمد بخش های مختلف خود بوده اما این روند طی سه ماه پیشین توقف یافت. با این حال، اپل هنوز هم ارزشمندترین برند دنیا محسوب می شود.

اپل، باز هم ارزشمندترین کمپانی جهان

این توقف موقت باعث نشده که کمپانی از جایگاه نخست خود دست بکشد و پس از 6 سال مداوم، جایگاه اش را به گوگل و مایکروسافت ببازد. ارزش برند اپل حالا معادل 154.1 میلیارد دلار است که نسبت به سال 2015 به میزان 6 درصد افزایش یافته است.

اما در مقام دوم و سوم، گوگل با 82.5 میلیارد دلار و مایکروسافت با 75.2 میلیارد دلار قرار گرفته اند. به عبارتی این دو کمپانی روی هم، تقریبا به اندازه کل اپل ارزش دارند. در رتبه های بعدی نیز کوکا-کولا، فیسبوک، تویوتا، IBM، دیزنی، مک دولاند، جنرال الکتریکز، سامسونگ، آمازون، BMW و سیسکو قرار گرفته اند.

از دیگر نام های شناخته شده و جایگاه های شان می توان به اینتل و سونی اشاره کرد که به ترتیب جایگاه های هفدهم و هفتاد و ششم را از آن خود کرده اند. با وجود کاهش 30 درصدی سهام، اپل همچنان جایگاه نخست را به تصرف درآورده است.
منبع:
macrumors

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *