جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


شوخی دردسر ساز در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا ایلام از دستگیری عامل شوخی نابجای دوست قدیمی در فضای سایبر خبر داد.

شوخی دردسر ساز در فضای مجازی
سرگرد “علی کسانی “درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: فردی با مراجعه به این پلیس و بیان اینکه فردی با هویت نامعلوم از طریق شبکه اجتماعی تلگرم اقدام به ایجاد مزاحمت اینترنتی برای وی کرده است ،مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی های لازم و تحقیقات فنی صورت گرفته توانستند عامل اصلی ایجاد مزاحمت را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.
متهم پس از رویارویی با شواهد فنی به بزه خود اعتراف و انگیزه خود را ایجاد مزاحمت اینترنتی علیه شاکی در ابتدا یک مزاح دوستانه بیان کرد.

متهم در ادامه گفت: من با شاکیه رابطه دوستانه ای داشتم و به همین دلیل به خاطر سرگرمی اقدام به انتشار تصویر قدیمی از شاکی که در اختیار بنده بود نمودم و جملاتی ناشایستی که به همراه تصویر آمده بود سعی کردم با دوست خود به صورت ناشناس مزاح کنم.
سرگرد کسانی به کلیه شهروندان عزیز استان توصیه نمود:از هرگونه ایجاد مزاحت تحت عنوان مزاح و سرگرمی در فضای سایبر بپرهیزند.

وی گفت:افرادی که در فضای سایبر به خصوص شبکه های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت برای افراد مختلف تحت عنوان سرگرمی نموده باید توجه داشته باشند که قانون با این دسته افراد به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.
سرگرد کسانی در پایان گفت: پلیس فتا آماده مقابله با جرایم رایانه ای را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با جرایم رایانه ای مراتب را سریعاً به وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش یا با شماره تلفن های 65-2182361-0841 تماس حاصل نمایند
منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *