جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


فیسبوک Discover را تست می کند

چه به دنبال مطالب آموزشی بوده و چه بخواهید بهترین رستوران های اطراف محل زندگی تان را بیابید، گروه های فیسبوکی برای بحث و گفتگو در این زمینه ها گزینه بسیار ایده آلی محسوب می شوند. از امروز با اضافه شدن قابلیت جدیدی به نام Discover به بخش گروه های فیسبوک، آسان تر از گذشته می توانید به جستجو در میان شان پرداخته و به عضویت آنها درآیید.

فیسبوک Discover را تست می کند

بخش Discover در اپلیکیشن فیسبوک، گروه های عمومی و خصوصی را بسته به موضوع طبقه بندی می کند؛ از گروه هایی که دوستان تان در آن عضو هستند گرفته تا گروه هایی که در شهر محل زندگی تان توجه مردم را جلب کرده اند.

این بخش یافتن گروه های جدید و عضویت در آنها را بسیار ساده تر از گذشته کرده، بنابراین عجیب است که چرا فیسبوک این همه مدت از ارائه چنین قابلیتی در شبکه اجتماعی خود غافل بوده است.
البته باید اعتراف کرد که تأخیر در ارائه این قابلیت ارزشش را داشته، چرا که Discover فیسبوک بر خلاف اینستاگرام و توئیتر پیشنهادات به مراتب بهتری ارائه می کند و می توانید در بیش از 25 حوزه مختلف اعم از ورزش، خوراکی ها، سفر و گردشگری، خرید و فروش و … گروه های جدیدی با آن بیابید؛ گروه هایی که در محل زندگی شما محبوبیت بالایی دارند یا یکی از دوستان تان در آن عضو شده است.

گفتنی است که تا پیش از این برای جستجوی گروه ها در فیسبوک می بایست از نوار جستجو در بالای صفحه این شبکه اجتماعی استفاده می کردید. بخش Discover فعلا در مرحله تست بتاست، بنابراین تعداد محدودی از کاربران فیسبوک به آن دسترسی دارند. به گفته تیم فیسبوک این قابلیت در آینده نزدیک برای تعداد بیشتری از کاربران این شبکه اجتماعی در دسترس قرار خواهد گرفت.
منبع:
Engadget

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *