جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آپدیت اپلیکیشن Inbox گوگل

شاید اپلیکیشن اصلی گوگل برای ایمیل کاربران، Gmail باشد اما آن دسته از افرادی که به دنبال تجربه ای نسبتا متفاوت هستند معمولا از اپلیکیشن دیگر گوگل یعنی Inbox استفاده می کنند. Inbox قابلیت های کلیدی جالبی دارد و البته گوگل به پشتیبانی مداوم از آن ادامه می دهد. در بروزرسانی جدید Inbox، قابلیت دنبال کردن رویدادها، لینک ها و خبرنامه ها فراهم آمده. با تک شات همراه باشید.

آپدیت اپلیکیشن Inbox گوگل

بسیاری از ما به صورت روزانه ممکن است ایمیل های بسیاری دریافت کنیم و گم کردن یک ایمیل مهم در میان انبوه خبرنامه ها و دیگر ایمیل ها می تواند به امری رایج تبدیل گردد. گوگل برای این که خیال کاربران را از عدم تکرار چنین اتفاق ناخوشایندی راحت کند، قابلیت هایی به Inbox افزوده که تجربه کاربری اپلیکیشن مورد اشاره را به صورت تمام و کمال دگرگون می کنند.

اپ Inbox حالا می تواند ایمیل های مربوط به یک رویداد مشخص را در یک جا جمع کرده و به ساده ترین شکل ممکن، کاربر را از آخرین اخبار مربوط به آن مطلع سازد. تنها کافیست کاربر رویداد مورد نظر خود را انتخاب کند تا بتواند نگاهی کلی به ایمیل های مربوطه داشته و همه آن ها را در یک جا مشاهده نماید.

شاید بسیاری به محض دریافت خبرنامه ها، عضویت خود را در آن ها لغو کنند اما بسیاری دیگر از کاربران به پیگیری و مطالعه خبرنامه ها علاقه دارند و گوگل، قابلیتی برای این دسته از افراد هم در نظر گرفته است. از این پس می توان پیش نمایشی از پربیننده ترین خبرنامه ها را مشاهده کرد و وارد مقاله هایی شد که بیشتر از بقیه جالب به نظر می رسند.

در همین حال، برخی از کاربران عادت دارند که برای نگهداری از مطالب مهم، آن ها را برای خودشان ایمیل کنند. اما حالا Inbox اجازه می دهد از طریق گزینه Save to Inbox، لینک های مورد نظرتان را برای بعد ذخیره کنید. برای این مهم کافیست لینک را با اپلیکیشن Inbox روی اندروید و iOS به اشتراک بگذارید و یا از طریق افزونه جدید مرورگر کروم، همین عمل را در مدتی کوتاه تر به انجام رسانید.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *